Virtualni influencerji so postali resničnost

Biti influencer oz. vplivnik ni lahko delo. In da, to je delo pa čeprav Jadranki Juras ni jasno, zakaj bi kdo to sploh delal.

In biti slavni vplivnik ni za vsakega, saj je tvoje delo, da vsak svoj aspekt življenja konstantno deliš s svojo množico sledilcev. In zate ne obstajajo prazniki, saj če nisi aktiven, hitro začneš zgubljati sledilce in tako postaneš manj zanimiv oglaševalcem.

A kaj če bi obstajal vplivnik, ki se nikoli ne bi utrudil? Ki bi bil rojen za takšno delo? In, ki v bistvu sploh ne bio obstajal, saj je samo virtualni model?

Dobrodošli v dobo CGI infulencerjev, ki so na trg prispeli okoli leta 2016 in zlagoma pridobivajo na popularnosti.

Najbolj znana predstavnica umetnih vplivnikov je vsekakor Miquela, ki je svojo življenjsko pot začela leta 2016 in od takrat na Instagramu nabrala zavidljivih 1.7 milijonov sledilcev. Revija Time jo je leta 2018 uvrstila med 25 najbolj vplivnih ljudi na internetu, kar je zanimivo, glede na to da Miquela sploh ne obstaja.

Za njo namreč stoji skrivnostno podjetje Brud, ki potem objavlja različne statuse Miquela in njene usluge nato ponuja raznim oglaševalcem. In virtualna bejba služi velike denarce, saj je v preteklosti sodelovala z raznimi slavnimi, se pojavila v reklami Calvin Kleina, punca pa ima na Spootifyu kar nekaj svoje glasbe, ki mesečno naberejo preko 300.000 posluhov.

Brud budno skrbi, da se njen profil obnaša kot prava oseba. Zato so ustvarili še nekaj dodatnih profilov kot sta Bermuda in Blawko. Bermuda je bila podpornica Trumpa in je tako od samega začetka vzbudila pozornost publike.

Nato je želela izbrisati profil Miquele in po večkratnih sporih sta na koncu punci vendarle postali prijateljici. Večkrat se med njiju vmeša še tretji karakter Blawko, ki je najboljši prijatelj od Miquele in je od Bermude bivši. Podjetju je tako uspelo ustvariti pisano četico karakterjev, ki imajo dejansko nekakšno zgodbo. In, ki se obnašajo kot pravi influencerji.

View this post on Instagram

Healing my hangover the only way I know how 🍟💖🍟

A post shared by Bermuda (@bermudaisbae) on

A Brud ni edino takšno podjetje umetnih influencerjev, saj je na enako idejo prišel 3D oblikovalec, ki je ustvaril prvo digitalno manekenko Shudu. Ko je objavil njeno sliko, na kateri nosi Rihannino šminko Fenty, se je po socialnih omrežjih pojavilo tisoče komentarjev, kjer os ugibali, ali je Fenty živa oseba ali ne.

Oglaševalci so nad virtualnimi influencerji navdušeni, saj ponujajo nekaj novega, prav tako pa je s takšnimi influencerji lažje sodelovati. Oglaševalec namreč samo točno opiše, kaj želi od slavnega modela in ta bo storil točno to, brez da bi se tu vmešal človeški faktor kot je denimo etika.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime