Preklicani Silent Hills bi igralcem pošiljal e-poštna sporočila ali pa SMS-e v resničnem življenju

Preklicani Silent Hills bi igralcem pošiljal e-poštna sporočila ali pa SMS-e v resničnem življenju

Če bi me vprašali, kaj se mi je v zadnjemu desetletju v igričarski industriji najbolj zamerilo, bi vam zagotovo odgovoril: “Preklic razvoja igre Silent Hills”.

Špil je namreč vseboval res velika imena kot so denimo Hideo Kojima, Norman Reedus in Guillermo Del Toro. Prav tako je Silent Hill ena mojih najljubših franšiz sploh zato je žalostno, kako znamka gnije pod gležnjem Konamija.

Da je bila zadeva grozljiva že vemo, saj smo vsaj dobili kratki demo P.T., ki še danes velja za nekaj posebnega. A bizarni um Kojime je imel za polno igro še bolj napredne plane, kateri bi nas strašili tudi takrat, ko bi že zdavnaj zaprli igro.

Ti niso uradni ampak zaenkrat bolj govorica, ki je je spočela producentka in pisateljica Alanah Pearce. Ta je slišala, da bi moral igralec pred prvim zagonom igre podpisati poseben sporazum, saj naj bi Silent Hills dobil dostop do vašega resničnega sveta. Tako bi periodično na vaš e-mail dobivali grozljiva sporočila, grozote pa bi bili deležni tudi preko SMS-ov. Podpis takšnega sporazuma bi bil logičen, saj bi tako igri dali svoje osebne podatke, kar bi bil brez pogodbe velik pravniški bav bav.

Zadeva bi bila vsekakor strašljiva in sedaj sem lahko še bolj žalosten zaradi preklica projekta. A morda je dobra novica to, da je Kojima nedavno izjavil, da namerava narediti najbolj strašljivo igro v zgodovini. Priznal je, da je gledal grozljivko The Eye, ampak mu je bila preveč strašna, da bi jo pogledal do konca. A morda bo iz nje potegnil nekaj inspiracije in le dobimo naposled neko različico Silent Hillsa.

Deli novico

Če bi me vprašali, kaj se mi je v zadnjemu desetletju v igričarski industriji najbolj zamerilo, bi vam zagotovo odgovoril: “Preklic razvoja igre Silent Hills”.

Špil je namreč vseboval res velika imena kot so denimo Hideo Kojima, Norman Reedus in Guillermo Del Toro. Prav tako je Silent Hill ena mojih najljubših franšiz sploh zato je žalostno, kako znamka gnije pod gležnjem Konamija.

Da je bila zadeva grozljiva že vemo, saj smo vsaj dobili kratki demo P.T., ki še danes velja za nekaj posebnega. A bizarni um Kojime je imel za polno igro še bolj napredne plane, kateri bi nas strašili tudi takrat, ko bi že zdavnaj zaprli igro.

Ti niso uradni ampak zaenkrat bolj govorica, ki je je spočela producentka in pisateljica Alanah Pearce. Ta je slišala, da bi moral igralec pred prvim zagonom igre podpisati poseben sporazum, saj naj bi Silent Hills dobil dostop do vašega resničnega sveta. Tako bi periodično na vaš e-mail dobivali grozljiva sporočila, grozote pa bi bili deležni tudi preko SMS-ov. Podpis takšnega sporazuma bi bil logičen, saj bi tako igri dali svoje osebne podatke, kar bi bil brez pogodbe velik pravniški bav bav.

Zadeva bi bila vsekakor strašljiva in sedaj sem lahko še bolj žalosten zaradi preklica projekta. A morda je dobra novica to, da je Kojima nedavno izjavil, da namerava narediti najbolj strašljivo igro v zgodovini. Priznal je, da je gledal grozljivko The Eye, ampak mu je bila preveč strašna, da bi jo pogledal do konca. A morda bo iz nje potegnil nekaj inspiracije in le dobimo naposled neko različico Silent Hillsa.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Če bi me vprašali, kaj se mi je v zadnjemu desetletju v igričarski industriji najbolj zamerilo, bi vam zagotovo odgovoril: “Preklic razvoja igre Silent Hills”.

Špil je namreč vseboval res velika imena kot so denimo Hideo Kojima, Norman Reedus in Guillermo Del Toro. Prav tako je Silent Hill ena mojih najljubših franšiz sploh zato je žalostno, kako znamka gnije pod gležnjem Konamija.

Da je bila zadeva grozljiva že vemo, saj smo vsaj dobili kratki demo P.T., ki še danes velja za nekaj posebnega. A bizarni um Kojime je imel za polno igro še bolj napredne plane, kateri bi nas strašili tudi takrat, ko bi že zdavnaj zaprli igro.

Ti niso uradni ampak zaenkrat bolj govorica, ki je je spočela producentka in pisateljica Alanah Pearce. Ta je slišala, da bi moral igralec pred prvim zagonom igre podpisati poseben sporazum, saj naj bi Silent Hills dobil dostop do vašega resničnega sveta. Tako bi periodično na vaš e-mail dobivali grozljiva sporočila, grozote pa bi bili deležni tudi preko SMS-ov. Podpis takšnega sporazuma bi bil logičen, saj bi tako igri dali svoje osebne podatke, kar bi bil brez pogodbe velik pravniški bav bav.

Zadeva bi bila vsekakor strašljiva in sedaj sem lahko še bolj žalosten zaradi preklica projekta. A morda je dobra novica to, da je Kojima nedavno izjavil, da namerava narediti najbolj strašljivo igro v zgodovini. Priznal je, da je gledal grozljivko The Eye, ampak mu je bila preveč strašna, da bi jo pogledal do konca. A morda bo iz nje potegnil nekaj inspiracije in le dobimo naposled neko različico Silent Hillsa.

Če bi me vprašali, kaj se mi je v zadnjemu desetletju v igričarski industriji najbolj zamerilo, bi vam zagotovo odgovoril: “Preklic razvoja igre Silent Hills”.

Špil je namreč vseboval res velika imena kot so denimo Hideo Kojima, Norman Reedus in Guillermo Del Toro. Prav tako je Silent Hill ena mojih najljubših franšiz sploh zato je žalostno, kako znamka gnije pod gležnjem Konamija.

Da je bila zadeva grozljiva že vemo, saj smo vsaj dobili kratki demo P.T., ki še danes velja za nekaj posebnega. A bizarni um Kojime je imel za polno igro še bolj napredne plane, kateri bi nas strašili tudi takrat, ko bi že zdavnaj zaprli igro.

Ti niso uradni ampak zaenkrat bolj govorica, ki je je spočela producentka in pisateljica Alanah Pearce. Ta je slišala, da bi moral igralec pred prvim zagonom igre podpisati poseben sporazum, saj naj bi Silent Hills dobil dostop do vašega resničnega sveta. Tako bi periodično na vaš e-mail dobivali grozljiva sporočila, grozote pa bi bili deležni tudi preko SMS-ov. Podpis takšnega sporazuma bi bil logičen, saj bi tako igri dali svoje osebne podatke, kar bi bil brez pogodbe velik pravniški bav bav.

Zadeva bi bila vsekakor strašljiva in sedaj sem lahko še bolj žalosten zaradi preklica projekta. A morda je dobra novica to, da je Kojima nedavno izjavil, da namerava narediti najbolj strašljivo igro v zgodovini. Priznal je, da je gledal grozljivko The Eye, ampak mu je bila preveč strašna, da bi jo pogledal do konca. A morda bo iz nje potegnil nekaj inspiracije in le dobimo naposled neko različico Silent Hillsa.

Če bi me vprašali, kaj se mi je v zadnjemu desetletju v igričarski industriji najbolj zamerilo, bi vam zagotovo odgovoril: “Preklic razvoja igre Silent Hills”.

Špil je namreč vseboval res velika imena kot so denimo Hideo Kojima, Norman Reedus in Guillermo Del Toro. Prav tako je Silent Hill ena mojih najljubših franšiz sploh zato je žalostno, kako znamka gnije pod gležnjem Konamija.

Da je bila zadeva grozljiva že vemo, saj smo vsaj dobili kratki demo P.T., ki še danes velja za nekaj posebnega. A bizarni um Kojime je imel za polno igro še bolj napredne plane, kateri bi nas strašili tudi takrat, ko bi že zdavnaj zaprli igro.

Ti niso uradni ampak zaenkrat bolj govorica, ki je je spočela producentka in pisateljica Alanah Pearce. Ta je slišala, da bi moral igralec pred prvim zagonom igre podpisati poseben sporazum, saj naj bi Silent Hills dobil dostop do vašega resničnega sveta. Tako bi periodično na vaš e-mail dobivali grozljiva sporočila, grozote pa bi bili deležni tudi preko SMS-ov. Podpis takšnega sporazuma bi bil logičen, saj bi tako igri dali svoje osebne podatke, kar bi bil brez pogodbe velik pravniški bav bav.

Zadeva bi bila vsekakor strašljiva in sedaj sem lahko še bolj žalosten zaradi preklica projekta. A morda je dobra novica to, da je Kojima nedavno izjavil, da namerava narediti najbolj strašljivo igro v zgodovini. Priznal je, da je gledal grozljivko The Eye, ampak mu je bila preveč strašna, da bi jo pogledal do konca. A morda bo iz nje potegnil nekaj inspiracije in le dobimo naposled neko različico Silent Hillsa.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.