Tokrat se jim je v glavah porodila briljantna ideja, kako igralcu za dobrih 20€ prodati dodatek, ki jim že med igro pove kolikokrat so umrli, čeravno se je to običajno izvedelo po koncu boja (v večini preteklih naslovov). To je vsekakor v nasprotju s trditvami razvijalcev, ki obljubljajo, da je vse funkcije, ki vplivajo na igranje (orožje, dodatke) mogoče odkleniti s samim igranjem.
Želiš izvedeti naše mnenje o igri?
V danem primeru bi dodatek le stežka opisal kot kozmetični dodatek, ki so po pravilu, zaklenjeni za plačljivi zid.
Vsaka CoD igra je do izida Modern Warfare igralcem nudila vpogled v uboje, so-uboje in smrti med vsako tekmo, dokler ni zgoraj imenovana novinka izšla brez tovrstne funkcionalnosti v večini načinov. Sledil je plaz predlogov igralcev, ki so si tovrstno možnost želeli. A le malokdo je pričakoval, da bo Activision zanjo od igralca zahteval kar 20€, to je kar tretjina cene celotne igre.
Analiza odstrelov in smrti med tekmo ni najpomembnejša in igralca ne naredi boljšega (naredi ga bolj dovzetnega), a na koncu vseeno odloča o zmagovalcu. To velja vsaj za način Team Deathmatch, kjer slavi ekipa z najboljšim razmerjem ubojev in smrti. Že res, da ne gre za dodatek, ki bo podrl ravnovesje v igri in lastniku nudil občutnejšo prednost, nikakor ne, ampak vseeno gre za nekaj več od, že ikoničnih, kozmetičnih dodatkov. Nenazadnje lahko na podlagi videnega med igranjem prilagajaš vzorec igranja.
V manjših naslovih bi obskurnejši PTW (investiraj in zmagaj) elementi ostali pod radarji, ampak v primeru Call of Duty: Modern Warfare, vse skupaj vedno nabrekne. Začuda je ravno CoD: MW do dogodka veljala za zgled (po besedah medijev in igralcev) pri vpeljavi trgovine znotraj igre. Primer, kako naj bi naslov tržili brez škatlic presenečenja (loot boxov) in raznih pospeševalnikov (boosterjev). Pričakovano sodi tik pod sam vrh najbolje prodajanih iger letos, saj je žepe založnika napolnila za kar 600 milijonov €.
Kje torej tiči razlog za tovrstno odločitev, ki je igralci zagotovo ne bodo sprejeli z navdušenjem? Nikakor ne gre za poizkus iz obupa, kjer bi Activision iskal “inovativne” pristope, ki bi naredili igro donosno.
Kot kaže za vsem skupaj stoji dobro premišljena odločitev, ki dosega željen rezultat. O igri se ponovno govori. Tokrat v ospredju ni denar in ne bom presenečen, če se bodo ob burnem odzivu čez kakšen mesec posuli s pepelom in “kozmetični popravek” ponudili brezplačno. Naposled je slednji že dosegel svoj namen, nobena reklama ni slaba, sploh pa ne tista, za katero ti ni potrebno niti plačati.