“Kako ožeti igralce Call of Duty franšize?” se sprašuje Activision

Tokrat se jim je v glavah porodila briljantna ideja, kako igralcu za dobrih 20€ prodati dodatek, ki jim že med igro pove kolikokrat so umrli, čeravno se je to običajno izvedelo po koncu boja (v večini preteklih naslovov). To je vsekakor v nasprotju s trditvami razvijalcev, ki obljubljajo, da je vse funkcije, ki vplivajo na igranje (orožje, dodatke) mogoče odkleniti s samim igranjem.

Želiš izvedeti naše mnenje o igri?

V danem primeru bi dodatek le stežka opisal kot kozmetični dodatek, ki so po pravilu, zaklenjeni za plačljivi zid.

Vsaka CoD igra je do izida Modern Warfare igralcem nudila vpogled v uboje, so-uboje in smrti med vsako tekmo, dokler ni zgoraj imenovana novinka izšla brez tovrstne funkcionalnosti v večini načinov. Sledil je plaz predlogov igralcev, ki so si tovrstno možnost želeli. A le malokdo je pričakoval, da bo Activision zanjo od igralca zahteval kar 20€, to je kar tretjina cene celotne igre.

Analiza odstrelov in smrti med tekmo ni najpomembnejša in igralca ne naredi boljšega (naredi ga bolj dovzetnega), a na koncu vseeno odloča o zmagovalcu. To velja vsaj za način Team Deathmatch, kjer slavi ekipa z najboljšim razmerjem ubojev in smrti. Že res, da ne gre za dodatek, ki bo podrl ravnovesje v igri in lastniku nudil občutnejšo prednost, nikakor ne, ampak vseeno gre za nekaj več od, že ikoničnih, kozmetičnih dodatkov. Nenazadnje lahko na podlagi videnega med igranjem prilagajaš vzorec igranja.

V manjših naslovih bi obskurnejši PTW (investiraj in zmagaj) elementi ostali pod radarji, ampak v primeru Call of Duty: Modern Warfare, vse skupaj vedno nabrekne. Začuda je ravno CoD: MW do dogodka veljala za zgled (po besedah medijev in igralcev) pri vpeljavi trgovine znotraj igre. Primer, kako naj bi naslov tržili brez škatlic presenečenja (loot boxov) in raznih pospeševalnikov (boosterjev). Pričakovano sodi tik pod sam vrh najbolje prodajanih iger letos, saj je žepe založnika napolnila za kar 600 milijonov €.

Kje torej tiči razlog za tovrstno odločitev, ki je igralci zagotovo ne bodo sprejeli z navdušenjem? Nikakor ne gre za poizkus iz obupa, kjer bi Activision iskal “inovativne” pristope, ki bi naredili igro donosno.

Kot kaže za vsem skupaj stoji dobro premišljena odločitev, ki dosega željen rezultat. O igri se ponovno govori. Tokrat v ospredju ni denar in ne bom presenečen, če se bodo ob burnem odzivu čez kakšen mesec posuli s pepelom in “kozmetični popravek” ponudili brezplačno. Naposled je slednji že dosegel svoj namen, nobena reklama ni slaba, sploh pa ne tista, za katero ti ni potrebno niti plačati.

Vaša reakcija na članek?

Davorin
Zagretež, ki že 5 let nestrpno pričakuje naznanitev novega Zaklinjača in se vsako jutro z večjo slo želi podati v futuristične okoliše Cyberpunka. Sicer ljubiteljski kolesar in navdušen tehnoljub, ki začuda prezira zgolj "pametne" mobilnike. Kontakt: [email protected]

Sveže objave

Borderlands 3 bo naslednjih nekaj dni brezplačen za igranje

Če iščete nekaj brezmožganske akcije, v kateri je vaša glavna naloga streljanje in pobijate cele horde napadalcev, zraven pa si na rame...

Diablo Immortal dobil nov igralni napovednik

Ko je razvijalec Blizzard leta 2018 na svojem sejmu BlizzCon najavil igro Diablo Immortal, so ljudje naravnost ponoreli, ampak ne od veselja....

Braid bo dobil uradno predelavo

Leta 2008 so igralci konzole Xbox 360 prejeli prijetno presenečenje v obliki majhne indie igre Braid, ki je igralce navdušila s svojo...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!