Skyrim je ena bolj popularnih iger ravno zaradi tiste svoje dostopnosti. Ta Elder Scrolls naslov je RPG-je seznanil s slehernikom, ki morda tega žanra prej ni nikoli preizkusil.
A ravno ta dostopnost je zadevo priskutila tistim bolj naprednim igralcem. V temu pogledu izstopa predvsem njegov bojevalni sistem, ki je povsem preprost. V glavnem je sestavljen iz hitrega zamahovanja in občasnega blokiranja, igralec pa ne more izvajati nekih res naprednih potez.
A kako bi špil izgledal, če bi njegov bojevalni sistem doživel predelavo in bi mu vpeljali mehanike, katere je izpilil razvijalec FromSoftware? Ta je znan predvsem po svoji seriji Dark Souls, njihov zadnji naslov Sekiro: Shadows Die Twice pa je leta 2019 pobral nagrado za igro leta.
Ravno to se je vprašal modder LertKrush, ki je v Skyrim vpeljal Sekiro pretepaški sistem.
Za osnovo je vzel obstoječo Ultimate Combat modifikacijo ter jo dodobra predelal. Njegova verzija vsebuje pravočasno blokiranje, protiudarce in pravočasno izmikanje, oboje pa lahko izvaja tako igralec kot tudi njegovi nasprotniki. Bojevanje je močno pohitreno, na koncu pa vas celo čaka posebna animacija usmrtitve.
Ko smo že pri animacijah, Skyrimov zastarel sistem gibanja tu močno izstopa. A modifikacija je vseeno zelo impresivna in zagotovo vas zanima, kje si lahko zadevo čim prej prenesete.
Žal boste morali nekoliko počakati. Čeprav je delo na modifikaciji končano, mora LertKrush najprej dobiti dovoljenje izvirnega avtorja moda Ultimate Combat, preden lahko predelana inačica zaživi na strežnikih tipa Nexus.
Skyrim Die Twice, kakor se zadeva uradno imenuje, bo delovala samo na Special Edition ediciji igre, spodaj pa lahko vidite hitro ravsanje v akciji.