Residence of Evil: VIGIL se sedaj imenuje samo še VIGIL – zaradi logičnih razlogov

Pri nekaterih igrah je človeku jasno, da so se ustvarjalci zgledovali po nekemu prejšnjemu izdelku, a so potem vpeljali svojo formulo. Primer tega bi bila lahko igra PREY, katera je več kot očitno duhovni naslednik serije System Shock.

A potem imaš pa ene naslove, ki praktično kopirajo svojega vzornika in to do te mere, da izdelek začne spominjati na tiste mobilne igrice nekih kitajskih razvijalcev, ki dobesedno uporabijo kopiraj/prilepi tehniko pri svojih naslovih.

Na nekaj takega spominja tudi Residence of Evil: Vigil, na kateremu dela razvijalec MoonGlint. Ta se ni odločil skopirati samo imena Resident Evil, ampak tudi samo igralnost.

Njihov prvi izdelek bo namreč vseboval “tank” kontrole, katere smo spoznali v prvih treh delih Nevidnega zla. To pomeni nekoliko štorasto bojevanje in raziskovanje okolice s kamero, ki fiksno ostaja na svojemu mestu in je ne bo mogoče premikati.

A morda grozljivka pa ne bo povsem za odmet. MoonGlint obljublja zanimivo zgodbo, s pestrim naborom karakterjev. Poleg tega se lahko veselimo ugank ter skrivnih sob, kar naj bi vzpodbudilo raziskovanje.

Špil se je po novem znebil predpone in se bo imenoval samo VIGIL. Zelo verjetno so razvijalcu po prstih udarili Capcomovi odvetniki, a tega ta zaenkrat ne priznava.

VIGIL še nima datuma izida, se je pa aprila 2019 pojavil demo, ki ga lahko snamete iz sledeče povezave. Seveda vzemite v zakup, da je to močno starejša verzija igre in ne predstavlja vsega napredka, ki ga je v temu času naredila razvojna ekipa.

Dobili smo tudi novi napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime