Avast zasačen pri nabiranju podatkov uporabnikov in prodajanju teh oglaševalcem

Podjetje Avast pozna vsak bolj vešč uporabnik PC-ja, saj njihov antivirusni program že dolgo ščitijo naša računala. A ironično je njihov program bil zasačen pri početju nečesa, pred čemer bi nas v bistvu moral ščititi.

Raziskavo v sumljivo delovanje antivirusnika sta sprožili spletni strani PCMag in Motherboard in ti sta odkrili, da je Avast pridno nabiral podatke svojih uporabnikov, brez da bi se ti tega sploh zavedali. Med nabranimi podatki so bila Google iskanja, obiskane URL povezave, lokacije ter celo specifična brskanja po porno straneh.

Podatke ni nabiral točno Avast ampak njihova podružnica Jumpshot. Ta naj bi podatke nabrala iz več kot 100 milijonov različnih naprav, med svoje največje stranke pa so naštevali gigantska tehnološka podjetja kot so Google in Microsoft ter tudi kakšna, ki se ne nahajajo v računalniški branži kot sta denimo Pepsi in Yelp.

Vse te informacije so nato prodali oglaševalcem, ki naj bi za te skupke podatke plačali tudi po milijone dolarjev. Jumpshot je te informacije prodajal v različnih paketih, med katerimi je bil eden imenovan “All Click Feed”, ta pa je oglaševalcu razodel prav vse klike uporabnika na določeni spletni strani kot je denimo Ebay ali pa Amazon.

Avast se je na obtožbe odzval samo po parih dneh in v izjavi za javnost zapisal, da bodo takoj začeli ugašati Jumpshot podružnico. Direktor podjetja Ondrej Vlcek je na uradni strani izjavil, da je njihovo glavno poslanstvo zaščititi uporabnika in njegovo privatnost. Kaj se bo zgodilo z vsemi zaposlenimi še ni jasno, celotno opravičilo pa je seveda samo gašenje PR požara, saj so jih zasačili z rokami v žepih svojih strank.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime