Naslednji Xbox vsaj eno leto ne bo imel nobenih ekskluziv, saj bodo igre morale delovati tudi na prejšnji generaciji konzol

Konec leta se lahko veselimo novih konzol, kar generalno velja za enega največjih premikov v igričarski industriji. Menjava generacije konzol pomeni strošek za igralce, saj je strošek nakupa nove igračke nezanemarljiv, vendar ni spet tako hud. Navsezadnje je Xbox One danes star že 7 let in v temu obdobju ste zagotovo že prihranili tistih 400 €, kolikor bo verjetno stal Xbox Series X.

In to ceno igralci radi plačamo, saj v zameno dobimo bolj izpopolnjene in tehnološko bolj napredne izdelke. Razvijalcem se ni treba več mučiti z optimiziranjem svojih naslovov za osiromašeno in staro strojno opremo in grafika lahko končno zadiha s polnimi pljuči. Vendar se ne gre veseliti samo bolj podrobnih tekstur, saj bodo razvijalci lahko v sceno lahko stlačili več karakterjev, se poigrali z bolj napredno umetno inteligenco, nove konzole pa naj bi tudi odpravile zamudno čakanje ob nalaganju stopenj.

Vendar se vsega tega ne smemo prehitro veseliti. Naslednji Xbox bo res veliko močnejši od predhodnika, a Microsoft je že nekaj časa nazaj presenetil z novico, da Xbox Series X vsaj eno leto ne bo držal nobene ekskluzivne igre, ki na prejšnji generaciji obtelevizorskih škatlic ne bi delala.

Šef Xbox divizije, Phil Spencer, je to odločitev dodatno razložil v nedavnem intervjuju za Gamertag Radio. Povedal je, da je bil njihov plan narediti konzolo, ki bi lahko na televizorje pričarala podobe, ki jih do sedaj še nismo videli. A tako kot lahko močnejši računalniki poganjajo superiorne grafične naslove, ne smejo zanemariti tudi tistih, s šibkejšo strojno podobo. Podobno filozofijo bo držal tudi Xbox naslednje generacije, prav tako pa želijo razvijalcem omogočiti, da preko svojih iger dosežejo čim širšo občinstvo.

Microsoft vsekakor drži zanimivo strategijo in videli bomo, kako se bo na to potezo odzval Sony s svojo konzolo PlayStation 5. Kakor je Microsoftov načrt hvalevreden, se bojimo, da morda s tem malce zavirajo tehnološki preskok iger, za katerega je že skrajni čas, da stopi na naslednjo stopnjo.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Ghost of Tsushima – Recenzija | Presneti Mongoli in njihov fetiš na invazije

Zgodovina Azije je večini Evropejcev slabo poznana. Če velika večina ne prepozna imena Bordžigin Temüdžin, ga bo kot Džingiskana prepoznal vsak, saj...

Dr Disrespect se NE bo preselil na YouTube

Odstranitev popularnega streamerja Dr Disrespecta je ena bolj bizarnih stvari, ki so se zgodile na streamerski sceni. Kljub temu, da se je...

V 49. letu starosti je nenadoma umrl Grant Imahara, ki ga poznamo predvsem iz serije MythBusters

Kot strela iz jasnega je danes odjeknila vest, da je zaradi možganske anevrizme umrl Grant Imahara, ki smo ga ljubitelji televizije in...

1 KOMENTAR

  1. “morda s tem malce zavirajo tehnološki preskok iger, za katerega je že skrajni čas, da stopi na naslednjo stopnjo.” Kako to?

    Če se uni odločijo da ne bodo sami delal ekskluziv še vedno ne pomeni da drugi razvijalci ne bodo mogli.

    Meni je bolj smešno to, da ne bodo zagnali konzole z ekskluzivo, ker le na tak način bodo prodajali novo konzolo. Preveč “casual” ljudi je s trenutno generacijo zadovolna, da bi tako brezpomensko šli na novo. Na novi bodo res morali priti game-i, ki jih ludje poznajo in jih hočejo. Torej le s kakim GTA 6 in podobnimi naslovi… Celo CDPR se omejuje ker se zaveda, da trga trenutnih generacij ne sme preskočit, ker je na njem preveč uporabnikov.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!