Malce črnega lepilnega traku na cestnem znaku je bilo dovolj, da je Tesla pospešila iz 56 km/h na 136 km/h

Ni dvoma, da so povsem avtonomna vozila stvar, v katero bo še naprej strmela vsa avtomobilska industrija. Vendar še nismo povsem tam in za zdaj ostaja še veliko nerešenih vprašanj, ki jih bo treba razrešiti, preden bodo samovozeča vozila postala standard.

Glavna stvar je denimo varnost avtomobila in kot so dokazala dva raziskovalca Steve Povolny in Shivangee Trivedi iz podjetja McAfee, se da avtomobile znamke Tesla precej lahko prelisičiti in tako bi lahko kakšen malopridnež voznika spravil v zelo nevarno situacijo.

Njun eksperiment je bil precej preprost. Na cestno tablo, ki je kazala omejitev hitrosti 35 milj na uro, sta prilepila kratki črni lepilni trak, ki je rahlo podaljšal srednji del številke 3. Nato sta se spravila v Teslo Model X in se zapeljala mimo te table v Cruise načinu.

Cruise omogoča avtu, da samodejno prilagaja hitrost in se prilagaja prometnim razmeram, kot je denimo držanje varnostne razdalje. Za upoštevanje prometne signalizacije skrbijo kamere na zunanji strani in ko so te ugledale malce spremenjeni znak, so številko 3 zaznale kot številko 8. Tesla je nato začela naglo pospeševati na 85 milj na uro, kar v naših enotah pomeni preskok iz 56 km/h na 136 km/h.

Raziskovalca sta eksperiment ponovila s Teslo Model S letnik 2016 in rezultati so bili enaki.

Raziskovalca sta na napako opozorila tako Teslo kot tudi podjetje MobilEye EyeQ3, oba pa sta zavrnila raziskavo. Tesla je izjavila, da ne bo zadeve popravljala, saj njihovi avtomobili še niso popolnoma avtonomni in vedno zahtevajo prisotnost aktivnega voznika, poleg tega pa bi takšen znak lahko narobe prebral tudi človek. Prav tako so izjavili, da bodo v prihodnje avtomobili bili podprti s tehnologijo “crowsourced mapping”, ki naj bi preprečila takšne težave.

Novejše Tesle vsebujejo izboljšane kamere in raziskovalca pravita, da so te prestale test in znak ju ni pretental. A kljub temu je na cestah še ogromno starejših modelov, ki bi lahko povzročali težave.

Dve leti nazaj je zaradi nesreče v Cruise načinu umrl Walter Huang.

In nekaj nesreč se je že zgodilo, kot je denimo ena iz leta 2018, ko se je Applov inženir Walter Huang s Teslo X zaletel v varnostno ograjo v Cruise načinu in pri tem umrl. Žena umrlega trenutno toži podjetje, ki je tudi pod preiskavo zaradi dveh dodatnih nesreč, kjer sta bili Tesli v avtonomnem načinu, in kateri sta rezultirali v smrtnih žrtvah.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

AMD pokazal nove grafične kartice – RX 6800 XT in RX 6900 XT naj bi premagale NVIDIA ponudbo

Podjetje AMD je včeraj končno razkrilo svojo naslednjo generacijo grafičnih kartic in pred oči javnosti so postavili trojico izdelkov: RX 6800, RX...

Cyberpunk 2077 je za PC končan, razlog za zamudo sta konzoli PlayStation 4 in Xbox One

Včeraj so internet pretresale solze igralce, saj je kot strela z jasnega udarila novica, da je težko pričakovani Cyberpunk 2077 znova doživel...

South Park ustvarjalca zagnala novo YouTube satirično serijo Sassy Justice

Ko sem dolgo nazaj spisal svoje vtise o South Park seriji, sem se med drugim pritožil, da sta njena originalna kreatorja več...

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!