Warzone: Battle Royale
V zadnjih treh letih se redni igralci “battle-royale” iger spopadajo z različnimi iteracijami formata. Call of Duty Modern Warfare: Warzone, efektivno črpa najboljše dele drugih battle royale iger in se dokaže kot odlična nadgradnja nad prejšnjo različico v seriji imenovano Blackout, katera je izšla v paketu igre Call of Duty Black Ops 4.
Kot nekdo, ki je igral čisto vsako Call of Duty igro v franšizi in je igral večino battle royale iger, sem bil prijetno presenečen. Warzone ponuja odlično in hitro bojevanje, skupaj z neprestano akcijo in trenutno ponuja eno izmed boljših battle royale izkušenj. Ne samo, da je Warzone zabaven in unikaten, ampak tudi upam da bo Infinity Ward svojo kreacijo podpiral še dolgo časa in z raznimi posodobitvami predstavil nove mape, orožja in karakterje, ki bodo dostopni vsem igralcem.
- Razvojna ekipa: Infinity Ward, Treyarch, Raven Software, n-Space, Aspyr
- Založnik: Activison/Blizzard
- Platforme: PC, PS4, XBOX ONE
- Link: LINK
- Datum izida: 10.3.2020
- Cena: Zastonj
- Žanr: Battle royale, Prvoosebna streljačina
Opomba: Pred igranjem, vas bo igra prosila, da si ustvarite svoj Activision račun, kateri vam omogoča, da lahko ob svojem igranju povabite prijatelje, ki so na drugih platformah. Kar pomeni, da igra podpira nov navzkrižni sistem igranja in nam omogoča, da igramo skupaj z igralci iz drugih platform (PC, PS4, PS4 pro, XBOX ONE, XBOX ONE S/X).
Igralnost
Igralnost je popolnoma enaka kot v sami igri Modern Warfare. Akcija je hitra, bojevanje med igralci se odvija izjemno urno in skorajda nikoli nisi varen. Zaradi hitrega igranja se premikanje v igri počuti deloma kot parkour, skakanje skozi okna, plezanje in sam šprint daje igralcem poleg streljanja dobro dozo adrenalina. Igralec pa dobi še dodatno dozo navdušenja z vsemi različnimi zvočnimi efekti. Puške zvenijo fenomenalno, tudi navadna hoja v igri se sliši nenavadno dobro in kvaliteta zvoka spominja na Battlefield serijo. Poleg hoje se lahko po mapi premikamo tudi z različnimi vozili, kar pa nas naredi samo v večjo tarčo.
Ob igranju si lahko pridobimo “killstreake”, ki so klasika COD serije in nam dajejo avtomatsko prednost nad drugimi igralci. Vse od UAV-ja, bombnih napadov in injekcij za samooživljanje so nam na voljo, če si jih lahko privoščimo v raznih trgovinah, ki so razmetane po mapi. Poleg tega pa trgovine služijo za nabavo dodatne municije, kevlarja za osnovno zaščito in celo za revitalizacijo naših padlih soborcev.
Warzone: Plunder
Poleg navadne battle royale izkušnje nam igra ponuja tudi igralski način Plunder, kateri je vsaj po mojem mnenju nepotreben in je slabši del paketa. Za razliko od osnovne izkušnje, igralci v tem načinu ne morejo umreti in se enostavno oživijo nazaj. Cilj igranja se vrti okoli denarja, igralci morajo v trojicah zbirati in ustvarjati čim večji depozit z evri, ki je skrit na mapi ali pa z ubijanjem drugih ekip. Tista ekipa, ki ustvari depozit v vrednosti 1 000 000$ zmaga. V glavnem, Plunder še zdaleč ni vrhunec tega paketa.
Igralni razredi
Call of Duty: Modern Warfare, vsebuje enega izmed boljših sistemov razredov v franšizi in ta je bil k sreči vnesen direktno v Warzone verzijo igre. Novi sistem se celo lahko kosa s sistemom “Pick 10 System” iz Black Ops serije. Razvijalci so povečali število dodatkov, ki jih lahko imamo na orožju na 5 in poleg tega,so se po dolgem času pojavili dejansko inovativni dodatki kot so modifikacija kalibra na puškah, tri različne vrste dušilcev, hibridni daljnogledi in mnogo več. Ravno zaradi tega je možno ustvariti ogromno različnih variacij enega samo orožja.
Poleg orožij imamo na izbiro 3 različne posebne sposobnosti, katere identificirajo našega karakterja. Veterani serije se bo bodo v sistemu opremljanja razredov hitro prepoznali in tako je možno ustvariti čisto svoj način igranja. Z seboj pa tudi vedno nosimo smrtonostno in taktično opremo, katere predstavljajo granate, solzivci, šokantne granate, markirne granate, senzor za zaznavanje srčnega utripa in tako naprej.
Naš igralni razred na bojišču dopolnimo s posebnimi paketi, ki naključno padejo na bojišče ali pa si ga sami prikličemo ob raznih trgovinah, ki so nam dostopne v skoraj vsaki vasici/mestu.
Izmed širokega arsenala, ki nam ga Modern Warfare ponuja, se mi osebno najbolj dopadeta strojnici M4A1 in MP7, skupaj s AX-50 ostrostrelsko puško, ki na prvi pogled spominja na Intervention iz igre MW2. Po več kot dvajsetih urah igranja in enajstih zmagah mi je kmalu postalo jasno, da trenutna “meta” igre zlorablja dodatek termalno povečevalo, ki nam olajša merjenje v igri z osvetlitvijo nasprotnikovega obrisa in nam grdina dobesedno vrže na ekran. Poleg tega pa so popularni tudi razni dušilci, ki med streljanjem zakrijejo našo pozicijo na zemljevidu.
Mapa
VERDANSK je odlična mapa in vsebuje mnogo različnih sklicev, ki se nanašajo na starejšo trilogijo Modern Warfare serije. Warzone okolica je sestavljena enako kot Blackout mapa, kar pomeni, da je sešita iz mnogo različnih lokacij, ki se trenutno nahajajo v večigralski sekciji igre Modern Warfare. Med igranjem se bomo znašli v naslednjih mapah iz starejših iteracij serije:
- MW1: Killside, Broadcast, Vacant, znajdemo se lahko tudi v zloglasni kopiji letala iz zadnje misije “Mile High Club”.
- MW2: Boneyard, Prison
Moja najljubša lokacija za pristanek je postalo industrijsko rudarsko mesto Quarry, kjer se nahaja solidna oprema in na katerem pristane zmerno veliko igralcev, kar pomeni da nas čaka pester začetek igre, čeprav je lokacija skoraj zmeraj izven cone kroga.
Sistem revitalizacije
Igra vsebuje daleč najboljši sistem oživljanja, kateri je vidno dobil inspiracijo od igre Apex Legends. Ob prvi smrti našega karakterja se teleportiramo v t.i Gulag kjer se moramo boriti za našo ponovno priložnost na bojišču.
V Gulagu nas igra postavi v 1v1 situacijo s tujcem z naključnim orožjem. Če nasprotnika, ki nam ga je dodelila igra, premagamo, nam igra ponudi drugo priložnost in nas spusti nazaj na bojišče z začetno opremo. V primeru da spopad izgubimo, nas igra izključi iz boja in s to igro zaključimo. Če imamo na bojišču še živeče prijatelje, nas ti lahko odkupijo nazaj na bojišče za samo pičlih 4.500 dolarjev, ne glede na to kolikokrat umremo.
Optimizacija
Igra je grafično zahtevna in za gladko delovanje zahteva novejše računalniške komponente. Kar me preseneča, saj je cilj razvijalcev battle royale iger skoraj vedno, da igro v tem kalibru prikažejo večji množici in da je dostopnejša širšemu spektru igralcev. Za testiranje optimizacije sem pridobil izkušnje iz naslednjih grafičnih kartic: NVIDIA grafične kartice serij GTX 960, GTX 1050, GTX 1060 in GTX 2060. Igra je na starejših komponentah skorajda nedostopna. Za minimalno gladko delovanje na resoluciji 1920 x 1080 je skoraj zahteva, da naš računalnik vsebuje grafično kartico NVIDIA vsaj serije 10 (ali boljše) ter kot ekvivalent AMD Radeon RX 480 (ali boljše) in 16 GB pomnilnika.
Igro sem preizkusil tudi na konzoli PS4. Brez dvoma prestol izvedbe zasede PC, vendar me je PS4 na čase strašno razočaral, saj FPS na konzolah konstantno skače med 40 in 60 sličic na sekundo in se občasno zatika ravno ob večji akciji. Ob igranju na konzoli sem opazil tudi mnogo več problemov z povezavo, kar je najverjetneje posledica navala igralcev.
Prednosti
- Popolnoma brezplačna: Igra je popolnoma zastonj in je na voljo na Battle.net platformi, PS4 spletni trgovini in na Microsoftovi XBOX spletni trgovini.
- Odlična igralnost: Hiter boj, odlično in gladko premikanje, parkour in klasični COD elementi tvorijo unikatno battle royale igro.
- Orožja: Streljanje v igri je zadovoljujoče, zaradi daleč najboljših animacij v seriji.
- Sitem oživljanhja: Vidna inspiracija izhaja iz igre Apex Legends, vendar ga Warzone nadgradi in padlim igralcem daje možnost ponovne borbe, prvič v Gulagu nato pa znova in znova z odkupovanjem.
- Navzkrižno igranje med platformami: V primeru, da vaš prijatelj igra na bilo kateri drugi platformi, je skupno igranje lažje kot kadarkoli.
Slabosti
- 82 GB velikost igre: Warzone bo na sistemu naše izbire zasedel kar 82 GB diska. V primeru, da se odločite za nakup celotne igre, si pripravite še dodatnih 80 GB.
- Plunder igralni način: Igralni način se odkrito počuti vsiljeno in ga je ravno zato lažje ignorirati.
- Slaba optimizacija: Igra je za starejše PC-je zelo slabo optimizirana, prav tako lahko občutimo padec sličic na standardnih različicah konzol.
- Hrošči: Na čase, nam lahko zvočni sistem zamoči čisto vse zvočne efekte glede na našo orientacijo v igri. Premikanje po skalah in kamenju skoraj vedno sledi v stanje, ko bomo obtičali.
- Zamik in strežniške motnje: ena izmed desetih iger bo zagotovo trpela za hudimi strežniškimi motnjami.