Včerajšnja Microsoftova konferenca je bila eno veliko razočaranje

Včeraj naj bi bil za Microsoft velik dan, saj so vsaj kakšen teden pred tem opevali in hvalili 7. maj, ko bomo igralci dobili prve posnetke iz iger naslednje generacije, med katerimi bomo tudi prvič videli preigravanje Assassin’s Creed Valhalla.

Na žalost bi lahko celoten dogodek označil s “Tresla se je gora, rodila se je miš”, saj smo dobili neko žalostno predstavitev, ki se je zdela, kot da bi jo nekdo na hitro zmetal skupaj in ni v njo vložil prav nobenega truda.

Da ne bo vse po najvišjih standardih se je pokazalo že takoj na začetku, ko je otvoritev odprl Aaron Greenberg, vodja marketing za igre. Aaronu se je zdelo pametno prvi vtis sprožiti z zares zanič “green screenom” in kamero, ki je izgledala, kot da bi jo nekdo premazal z vazelinom.

Potem je sledila predstavitev iger, ki so bile v bistvu samo jedro te celotne prezentacije. Čeprav je bilo iger kar nekaj, je šlo za precej majhne naslove, s čimer v osnovi ni nič narobe. A Microsoft se je hvalil, da bo to prvi vpogled v famozno konzolo naslednje generacije Xbox Series X, ki bo premaknila grafične meje na naslednjo stopničko. Gledalcem je bil obljubljen vpogled tudi v samo igranje, da lahko končno vidijo vso grafično kvaliteto, ki nas bo zabavala naslednja leta. Žal temu ni bilo tako – dobili so samo kup vnaprej pripravljenih sekvenc, ki prikažejo bore malo igranja. Celo Yakuza: Like a Dragon, ki je na Japonskem že zunaj za PS4, je bil v bistvu sestavljen samo iz vmesnih sekvenc.

Ko se je odvrtel že dober del predstavitve, sem bil mnenja, da je tole sicer precejšnja katastrofa, a morda najboljše hranijo za sam konec. Assassin’s Creed Valhalla naj bi namreč pokazal prvi igralni posnetek in to sta izpostavljala tako Microsoft kot tudi Ubisoft. Da zadeva morda ne bo ravno tako velika je dan pred pred predstavitvijo omenil direktor igre Ashraf Ismail, ki je oboževalcem povedal, da naj ne pričakujejo več kot samo dražilnika. A takrat je bilo navdušenje že na vrhuncu, zato je marsikdo njegovo objavo spregledal.

Ko smo včeraj končno dobili posnetek, je bil marsikdo med nami razočaran, če ne celo jezen. Pod pojmom igralni posnetek sem si vedno predstavljal videti nekoga, ki zadevo dejansko igra. Seveda je lahko zadeva skriptirana in kaže samo najboljše trenutke, a vsaj občutek imaš, da vidiš nekoga, kako igra na kontrolerju. Nič od tega nismo dobili na predstavitvi, saj smo videli samo par sekund vmesnih sekvenc in… To je bilo v bistvu to.

Da je bila celotna predstavitev katastrofa je kasneje priznal direktor igre Ashraf Ismail, ki je povedal, da so oboževalci upravičeno pričakovali več. Ubisoft ima pred sabo še dolgo marketinško kampanjo in ni dvoma, da tisto večje razkritje hranijo za svojo konferenco. Vendar če je temu tako, zakaj so bili sploh vključeni v to konferenco? Splačalo se jim zagotovo ni, saj ima napovednik na YouTubu veliko več palcev navzdol kot pa navzgor.

Da je bilo vse skupaj pod povprečjem je priznal tudi Aaron Greenberg, ki je na Twitterju izjavil, da so igralcem dali napačno predstavo glede tega, kaj pričakovati in da se zato opravičujejo.

Ironično bo imel na koncu največ od tega njihov največji tekmec Sony. Ta še vedno ni razkril končne podobe konzole PlayStation 5, kaj šele iger in se lahko trenutno samo smeje, medtem ko si Microsoft prostovoljno kolje svoj grob.

Naslednja večja Microsoftova konferenca se bo odvila julija, od katere pričakujemo precej več, saj bodo svoje izdelke pokazali njihovi lastni studii.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime