Nekdo je ustvaril mehanski koš, pri katerem je nemogoče zgrešiti

Shane Wighton je inženir, ki ima rad košarko, a ne mara zgrešenih metov. To ni nič nenavadnega, saj noben normalen človek ne mara, kakor temu pravijo Američani, metati opek, a Shane je bolj poseben tip.

Že nekaj časa nazaj je uporabil svoje inženirsko znanje in ustvaril je ukrivljeno tablo, ki je žogo vedno poslala v koš. A tisto je bil samo preračunljiv izrezan kos lesa, pri katerem si povrh moral vedno stati na istem mestu, medtem ko je v novo pogruntavščino zapekel napredne mehanske dele.

Za nezgrešljivi koš je uporabil senzor gibanja Microsoft Kinect, ki je svoje rojstvo doživel ob konzoli Xbox 360, Microsoft pa se je takrat odločil, da zadeve ne bo razvijal naprej. A inženirji, kot je naš Shane, napravo še vedno pridno izkoriščajo in zadeva igra ključno vlogo tudi pri tem košu.

Iznajdljivi inženir je Kinect namestil nad koš in je tam nosil na plečih ogromno ključnih nalog: moral je prepoznati vsakega igralca posebej, ločiti obliko žoge od glave ter spremljati lok vržene žoge. Tako je lahko celo sprogramiral, da se je tabla odzvala na vsakega igralca drugače: če je on vrgel žogo, je šla zadeva skozi obroč, nasprotniku pa jo je lahko odbil v stratosfero.

Sama tabla vsebuje elektromotorje, ki lahko tablo hitro zasukajo v različne smeri. Poleg motorčkov sam tabla vsebuje tudi procesorje v mikrokontrolerjih, ki sprejmejo informacijo od Kinecta. Shane je preračunal, da ima tabla samo 600 milisekund časa, da se odzove na Kinect informacijo in prilagodi kot table. Procesorji v mikrokontrolerjih delajo na robu zmogljivosti, zato se zna zgoditi, da kakšen met ni zaznan dovolj hitro, tabla se ne prilagodi dovolj hitro, čemur sledi zgrešeni met. Shane pravi, da bi ob nadgrajenih procesorjih in izboljšani elektroniki koš lahko napredoval do te mere, da bi zagotovil 100 % natančnost.

Kljub temu je koš izjemno impresiven, Shanov YouTube kanal Stuff Made Here pa vedno išče nove ideje za izdelavo gizmov, gledalce poziva, da mu svoje sporočite preko komentarjev.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Horizon Zero Dawn bo na PC prispel 7. avgusta – dobili smo tudi nov, odličen napovednik

Ko je razvijalec Guerrilla Games napovedal predelavo Horizon Zero Dawn za PC, sem pričakoval na hitro spočeto predelavo, v katero ne bo...

Mortal Shell beta sedaj na voljo za vse

Razvijalec Cold Symmetry je najprej nameraval izdati zaprt beta dostop za svojo igro Mortal Shell, a je bilo povpraševanje tako veliko, da...

Ubisoft bo svojo predstavitev iger spočel 12. julija in tu je kratki napovednik

Odpoved festivala E3 je za rezultirala v temu, da vsi večji založniki držijo svoje konference in skozi poletje bo vsak od njih...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!