Veteranski igralci Assassin’s Creed iger veste, da so bili starejši naslovi te franšize precej drugačni v primerjavi z zadnjima deloma Origins in Odyssey.
Junak drugega dela, Ezio, je bil popolno nasprotje v primerjavi z Alexiosom ali Cassandro, ki smo ju našli v Assassin’s Creed Odyssey. Ne govorimo o sami osebnosti, ampak predvsem o igralnih mehanikah. Franšiza je namreč na začetku veliko več poudarka dajala na to, da se stopimo v okolico in da na koncu misije ubijemo samo svojo tarčo ter nato hitro pobegnemo iz kraja zločina. Tako smo se počutili res kot Assassin, v novih delih pa je veliko večji poudarek na akciji. Alexios bo skozi eno igranje pobil stotine, če ne tisoče vojakov, prvi napovednik za naslednji del Valhalla pa je prikazal, da se tudi krvoločni Vikingi ne bodo preveč osredotočali na skrivanje.
A Valhalla nas zna na koncu presenetiti, saj je režiser igre Ashraf Ismail za spletno stran Kotaku izjavil, da bo igra povrnila nekatere mehanike iz starejših naslovov.
Naš junak Eivor bo denimo že zelo zgodaj dobil zapestni nož, ki je postalo ikonično orožje Assassin’s Creed serije. Eivor bo popolni začetnik s tem orožjem, zato ga bo moral uporabljati previdno in ga uporabiti v pravem trenutku. Zapestni nož bo zapet nudil instantno usmrtitev, kot je bilo to v starejših naslovih, kar je dobra novica, če želiš ubiti samo svojo tarčo. V Odyssey denimo je bil nož prav tako prisoten, a velikokrat je sovražniku vzel samo dober del zdravja, nato pa si ga moral dokončati z mečem, kar je posledično zbudilo polovico sovražnega tabora in masovno klanje se je lahko začelo.
Valhalla bo tudi povrnila aspekt skrivanja med drugimi prebivalci. Eivor je namreč tujec v sovražni Angliji, kjer so Vikingi precej neželeni, zato se bo moral zliti z okolico in udariti po svojih nasprotnikih iz senc. Večji poudarek na skrivanju je vsekakor dobra novica in lepa sprememba formule, ki je po dveh delih neprestanega pobijanja že postala malce utrujajoča.
Še vedno čakamo na prvi pravi igralni posnetek igre, ki se bo zagotovo zgodil julija, ko bo Ubisoft prikazal svojo digitalno konferenco Forward, ta pa obljublja prikaz vseh njihovih nastajajočih iger.