Izjemno življenjsko dobo konzole PlayStation 4 bosta v letošnjem letu zaključili še zadnji dve večji ekskluzivi. O The Last of Us Part II smo že pisali, sedaj pa je čas, da si podrobneje ogledamo še Ghost of Tsushima.
Razvijalec Sucker Punch je bil do sedaj do svoje igre precej skrivnosten in čeprav smo napovednik že dobili, je sama igralnost ostala skrita očem. Včeraj se je to spremenilo in dobili smo precej globok vpogled v igrine sisteme preko dolgega igralnega napovednika, ki traja skoraj 20 minut.
Pri Ghost of Tsushima najprej v oči pade impresivna grafična podoba. Teksture in okolica so na ravni, ki jih sedaj tudi pričakujemo od PlayStation ekskluziv, velik poudarek pa je tudi na animaciji okolice. V igri bo očitno konstanto pihal veter, ta pa bo zaslužen za realistično upogibanje dreves, cvetlic in trave, imel pa bo tudi pomembno igralno mehaniko.
Ghost of Tsushima namreč vsebuje minimalističen slog uporabniškega vmesnika, tako da med raziskovanjem sveta ne vidite stvari, ki bi motile izkušnjo. To je dober recept za imerzijo, in ko si bomo denimo na mapi označili naš cilj, k njemu ne bo kazala ena velika puščica, ampak se boste morali ustaviti za sekundo in pogledati smer vetra. Ta bo namreč pihal v našo želeno smer in tako bo zelo priročen za navigacijo po svetu. Sucker Punch je veliko delal na tem, da se lahko igralec orientira samo preko vizualnih sledi, ki mu jih kaže okolica. Če boste sledili lisicam, boste odkrili skriti oltar, če pa boste zasledovali dim, boste prišli do sovražnega tabora.
Samo raziskovanje precej spominja na Assassin’s Creeed Odyssey. Z enim gumbom bomo lahko priklicali svojega konja in se odpravili v želeno smer na mapi, ki bo vsebovala kup zanimivih lokacij. Seveda ne bo manjkalo tudi kampov banditov, ki so v takšnih igrah obvezna vsebina, med ježo pa bomo lahko tudi nabirali razne surovine kot je denimo les. Treba je reči, da špil mestoma kar malce preveč že kopira Assassin’s Creed: ko se denimo znajdemo v bližini sovražnika, je opozorilo, da nas bo vsak čas opazil praktično identično, enak je celo zvok pri pobiranju lesa.
K sreči bo bojevanje malce bolj napredno. Vsak udarec šteje, zato bo pomembno, da se bomo ob pravem trenutku izmaknili ali pa blokirali udarec in sovražniki znajo pasti po samo enem pravilnem zamahu katane. Tako kot se od samuraja tudi spodobi, a na voljo bo tudi skrivalniški pristop, pri katerem bomo udarjali iz senc. Naš pristop do sovražnika bo zahteval tudi pravi oklep: če se bomo skrivali po sencah, bomo morali nadeti bolj ohlapno obleko, za direktni napad pa bolj odporen in manj okreten samurajski oklep.
Razvijalec Sucker Punch je še povedal, da bo v igri že od začetka prisoten sistem slikanja Photo Mode, napredni igralci, ki si bodo želeli avtentične samurajske izkušnje, pa bodo lahko omogočili Samurai Cinema način, ki poveča veter in doda črno-bel filter.
Ghost of Tsushima bo izšel 17. julija.