Razvijalec Riot se je odločil, da je leto 2020 pravi trenutek, da iz svoje igre League of Legends stisnejo kakšen dodatni denar in tako bomo v prihajajočem turnirju Summer Split videli reklamne panoje, ki se bodo nahajali znotraj mape Summoner’s Rift.
Riot je povedal, da želi e-športne igre približati tisti energiji, ki jo kažejo športi iz resničnega življenja. Verjetno so s tem ciljali na reklamne panoje, ki se nahajajo ob strani nogometnih igrišč, seveda pa pri temu niso omenili, da jim bo to v njihove šparovčke prineslo cel kup novega denarja.
We're very excited to be entering Summoner's Rift 🙌 https://t.co/Bh0tvQDYvo
— MastercardNexus (@MastercardNexus) May 26, 2020
Kako bo zadeva izgledala je na svojem Twitter profilu pokazal Mastercard in kot vidimo, bodo nekatere zastave nosile njihov logotip. Zanimivo pa je, da bodo te zastave vidne samo gledalcem, igralcem pa bodo te podobe prikrite. Riot pravi, da ni želel s to vizualno podobo vplivati na trening in izkušnjo igranja med pravim tekmovanjem.
Zadevo bomo v praksi videli na letošnjem Summer Split tekmovanju, ki se bo začelo že 13. junija.