Igra The Elder Scrolls IV: Oblivion je izšel pred 14 leti in takrat so bili igralci nad njo precej navdušeni. Danes je sicer Oblivion bolj redko omenjen, saj v Elder Scrolls seriji vedno več pozornosti namenimo Morrowindu in Skyrimu, vendar to nikakor ne pomeni, da je bil to zanič naslov.
Leta 2010 smo za to igro dobili, po mnenju mnogih, najboljšo modifikacijo zanj, imenovano Nehrim: At Fate’s Edge. Gre za povsem ločeno izkušnjo, saj zgodba nima praktično nobene povezave z Elder Scrolls svetom, razvijalec SureAI pa ni spremenil samo štorije, ampak tudi igralne mehanike in svet Obliviona bolj približal igralnim prvinam Gothica. Kar niti ni čudno, saj je SureAI nemški studio, od koder izvirajo tudi Piranha Bytes, avtorji Gothic iger.
Nehrim tako omogoča spremljanje zanimive zgodbe in nadgrajevanje karakterja ter nabiranje izkušenjskih točk, ki jih lahko nato uporabimo pri trenerju za učenje veščin. Igra vsebuje tudi 35 raznolikih nalog ter uravnotežen svet nasprotnikov, ki nosijo statične stopnje in se ne prilagajajo stopnji igralca. Žal je bojni sistem še vedno tisti iz Obliviona, saj bi za spremembo tega avtorji potrebovali dostop do izvorne kode pogona.
Zakaj v letu 2020 govorim o 14 let stari modifikaciji? Zato ker bo ta kmalu dobila samostojni izid na Steamu. Razvijalec SureAI je enako naredil za svoj prejšnji projekt Enderal, ki se dogaja v istem svetu kot Nehrim in nadaljuje njegovo zgodbo.
Nehrim je precej manjši projekt kot je bil Enderal, saj ga boste obrnili v nekako desetih urah, prav tako pa se pripravite na poslušanje nemškega dialoga in branje angleških podnapisov. Če vam je vse našteto všeč, se pripravite na 12. junij, ko bo igra na sledeči povezavi brezplačno postala na voljo vsem, ki v Steam knjižnici držijo kopijo Obliviona.