🔥 UVI.GG

Kitajski Tencent tiho gradi svojo pretočno platformo, ki bo konkurirala Twitchu

V igričarski industriji velja eno pravilo: kamorkoli se obrneš, tam bo svoje prste imel vpletene kitajski založnik Tencent. Ta je investiral v ogromno različnih projektov, a vse te naložbe so narejene po tihem in človek se sploh ne zaveda, da ima njihova priljubljena platforma ali pa založnik veliko pomoči iz tega kitajskega predstavnika.

Tencentu je sedaj zadišal tudi trg pretočnih platform, na katerem že dolgo vladajo ustaljeni igralci. Na vrhu je še vedno Twitch, ta pa si izmenjava udarce z YouTubom in Facebook Gamingom.

Iz te borbe je 22. junija izstopil Microsoft, saj je takrat najavil ugašanje svoje platforme Mixer. A samo par ur po tej presenetljivi objavi je v ospredje stopila nova zadeva, ki se imenuje Trolo Live.

Ta servis se je včasih imenoval Madcat in je obratoval že nekaj mesecev, preden se je preimenoval v Trolo Live. Trenutno se nahaja v beta stanju in platforma trenutno ni nobena prava konkurenca Twitchu. Na Trovo so za gledanje najbolj popularne igre, kot sta denimo Call of Duty Mobile in in PUBG Mobile in trenutno najbolj gledan kanal drži samo okoli 100 gledalcev.

A vse to se zna kmalu močno spremeniti, saj lahko pod pogoji poslovanja odkrijemo, da za Trovo Live stoji veliki Tencent, ki ima neusahljive zaloge denarja. Ugašanje Mixerja jim je ponudilo idealno priložnost, da svetu najavijo partnerski program. Investicija, vredna 30 milijonov dolarjev, si bo prizadevala na platformo pripeljati čim več ustvarjalcev vsebine in z njimi tudi gledalce.

Posebnost tega programa je nagrajevanje svojih ustvarjalcev vsebine. Vsak, ki bo na njihovi platformi nabral 100 sledilcev, bo dobil nakazilo v vrednosti 100 $. Streamerji bodo prav tako nagrajeni, če bodo med prenosi vsako uro obdržali visoke številke gledalcev. Te denarne nagrade bodo segale od 500 pa vse do 4200 $ vzpodbude, te nagrade pa so rezervirane samo za 500 najboljših streamerjev.

Kako izgleda Trovo si lahko ogledate preko naslednje povezave in čeprav so številke gledalcev za zdaj nizke, Tencent v platformi očitno vidi potencial. Dovolj je denimo to, da naslednje League of Legends prvenstvo zavežejo ekskluzivno tej platformi in številke bodo čez noč narasle v neslutene višave.

A platforma potrebuje še precej dela. Trenutno je izjemno počasna in neodzivna, uporabniški vmesnik pa neroden. Navdušen nisem niti nad imenom, saj ga neprestano menjam za Trolo oz. Trello, kar zna povzročiti probleme na prepoznavnosti storitve.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime