Death Stranding na PC-ju da končno smisel Nvidia RTX grafičnim karticam

Težko pričakovani Death Stranding je včeraj končno pozdravil PC-je in razvijalec je za to predelavo obljubljal odlično optimizacijo in izkoristek najnovejše tehnologije, ki jo ponujajo samo PC-ji.

Glede na prve teste je igra odlično optimizirana, zanimivo pa je, da za igranje niti ne potrebujete neke resne zverine, saj so uradne zahteve presenetljivo nizke. Kljub temu pa boste imeli korist tudi tisti z močnejšimi PC-ji, kar še posebej velja za igralce, ki v svoji škatli držijo Nvidia RTX grafične kartice.

Nvidia je izdala video lastne produkcije, ki tokrat za spremembo v ospredje postavi tehnologijo DLSS 2.0 in ne famozne ray tracing učinke. DLSS 2.0 je sicer prisoten že od rojstva RTX grafičnih kartic, a je bila zadeva na začetku precej neoptimizirana. Podjetju je uspelo DLSS razviti na inačico 2.0. in glede na rezultate je tehnologija presneto impresivna.

Bodite pozorni, da je zgornji video od Nvidie, zato je treba rezultate vzeti s ščepcem soli, vidimo pa lahko, da DLSS 2.0 znatno lahko izboljša sličice na sekundo. Test je bil opravljen pri najvišjih grafičnih nastavitvah in ob ločljivosti 4K. To so hudo velike zahteve, a vidimo lahko, da ob vklopljeni DLSS 2.0 tehnologiji sličice skočijo tudi na številko 70, kar je v bistvu še enkrat več kot pa če igro poženemo brez teh učinkov. Še več lahko pridobimo, če iz “Quality” načina preklopimo na “Performance” način. Takrat naj bi pridobili tudi do 50 sličic na sekundo in igranje pri 100 fps na ločljivosti 4k se je še nedolgo nazaj zdelo kot znanstvena fantastika.

DLSS na trenutke res izgleda kot črna magija in na nek način tudi je. Tehnologija poskrbi, da igro v bistvu poganjate na precej manjši ločljivosti, zaradi česar močno pridobimo sličice na sekundo. DLSS nato umetno dvigne ločljivost in umetna inteligenca, ki jo poganjajo Tensor jedra RTX grafičnih kartic, dopolni sliko in poskrbi za glajenje robov, tako da na koncu dobimo bolj optimizirano igro, ki ima celo izboljšano podobo.

Zanimivo je, da Death Stranding ne vsebuje ray tracing učinkov, saj je razvijalec sicer testiral tehnologijo, a jo je kasneje opustil, saj je preprosto zmanjkalo časa za implementacijo. Tako je vso pozornost prevzel DLSS 2.0 in tako je tudi prav, saj je ta strojna optimizacija trenutno precej bolj impresivna.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime