Kako bi bil videti Grand Theft Auto: San Andreas v sodobnem pogonu?

Grand Theft Auto: San Andreas je dolga leta veljal povsod po svetu za najbolj popularen GTA naslov. To lovoriko sedaj sicer nosi GTA 5, a nekateri še vedno nosimo lepe spomine na San Andreas in na njegov čudoviti svet, v katerega si lahko vložil stotine ur, pa igra sploh ni imela večigralstva. No, vsaj uradnega ne, se pa igralci še danes zabavajo na neuradnih večigralskih strežnikih.

Če bi se moje razvajene oči danes spravile preigravat igro, bi bil bržkone razočaran nad vizualno predstavitvijo. Vmesne sekvence so še vedno vrhunske, saj so za igranje najeli profesionalne govorce. Se zavedate, da je v igri nastopal tudi Samuel L. Jackson v vlogi pokvarjenega policista? Žal pa so teksture ostarele in modeli igralcev smešno preprosti, tako da bi kakšen novinec hitro od gnusa zaprl igro in ji sploh ne ponudil zaslužene priložnosti.

K sreči pa lahko sedaj vidimo, kako bi San Andreas izgledal v sodobnem pogonu, ki bi ostarelo podobo dvignil na standard leta 2020. Skupini ArcadiaSquad, ki jo sestavljajo člani Južne Amerike, so dolgo delali na neuradni predelavi igre v pogon Unreal Engine 4. Žal je to samo koncept, tako da to ni delujoča modifikacija, ampak bolj prototip predelave. Zgornji video posnetek vam bo torej ponudil vpogled v predelani San Andreas, ki mu je bila vdihnjena nova doza življenja in sodobni grafični učinki v obliki dinamičnega osvetljevanja in bolj realistične.

Video sicer prikaže malce preveč barvito podobo za moj okus in v daljavi izrisan most izpade malce plehko. Vseeno gre za zanimiv eksperiment in posnetek vreden ogleda.

Mimogrede, če se vam je zahotelo igranje kakšne resnične predelave, potem si lahko ogledate projekt Vice Cry: Remastered. Gre za predelavo igre Vice City v sodobni pogon igre GTA 5. Zadeva vsekakor izgleda impresivno, a žal v predelavi ne boste našli kampanje, ampak samo preneseno okolico.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Microsoft pravkar odkupil celo Bethesdo in vse njene licence iger

Kot strela z jasnega je udarila novica, da je Microsoft odkupil založnika ZeniMax Media, ki si med drugim lasti založnika Bethesdo Softworks,...

Return to Castle Wolfenstein dobiva oboževalsko predelavo

Skoraj 20 let mineva, odkar smo dobili odlično prvoosebno streljanko Return to Castle Wolfenstein. Ta je izšla ravno v času, ko se...

Crysis Remastered pestijo enake težave z optimizacijo kot original

Predelava prvega Crysisa se kopa v težavah že vse od same najave. Najprej so bili igralci zgroženi nad vizualno podobo, saj ta...

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!