Rocket Arena – preprosta večigralska zabava s previsoko ceno

Založnik EA je prepričan, da je na trgu pisanih večigralskih streljačin še prostora za eno povsem novo igro. Pogumna predpostavka, ni kaj. Vendar založnik ni samo mnenja, da je prostora za še eno streljanko, ampak celo za eno takšno, ki za igranje zahteva nakup. V časih, ko se celo brezplačne streljačine borijo za svoj obstoj in za pozornost igralcev, je to vsekakor drzna strategija.

Je Rocket Arena vredna svojega denarja in še bolj pomembno, ima igra dovolj potenciala, da bo nabrala dovolj veliko bazo igralcev, ki bo opravičila vzdrževanje strežnikov?


Razvojna ekipa: Final Strike
Založnik: EA
Platforme: PS4, Xbox One, PC
LinkLINK
Datum izida: 14.7.2020
Cena: 29.99 €

Žanr: Skupinska streljačina


Dobra novica je, da EA ni želel ustvariti samo nekakšne kopije Fortnita ali pa svojega Apex Legendsa, ampak se je odločil narediti malce bolj preprosto in manj obremenjujočo izkušnjo. Današnje najbolj obiskane večigralske igre so sicer hitro dostopne, a zahtevajo precej veliko potrpežljivosti in denarnega vložka. Runda igre zna trajati povprečno več kot pol ure in vaša vztrajnost ne bo vedno rezultirala v zmagi, kar je velikokrat povod za frustracijo.

Rocket Arena ima prisrčno, da ne rečem že otroško podobo. Dobra novica je, da lahko v njej brezskrbno uživajo vse starostne skupine.

Rocket Arena se temu poskuša izogniti z bolj lahkotnim tonom. V igranje se lahko spustite vsakič, ko imate denimo na voljo samo 15 minut časa in se vam zaželi odigrati kakšno hitro rundo večigralske zabave. Tudi če ne zmagate, se ne boste pretirano obremenjevali, saj je nov spopad samo klik stran in zmaga za ovinkom. Igra je tudi veliko bolj prijazna vsem starostim, saj med igranjem nihče ne umre neke nasilne smrti, ampak je v bistvu samo izbit iz arene.

Glavni igralni način Rocket Arene je Knockout, ki ima zelo preprosto nalogo: v nasprotnika poslati čim več raket in ga tako onesposobiti. Nasprotniki ne vsebuje črte zdravja ali pa česa podobnega, saj jim z uspešnim pokanjem samo polnite njihov »blast« merilnik. Ko je ta enkrat poln, ta začne utripati in samo še en udarec zadostuje, da pošljete izven igrišča in ga tako na prijazen način izločite iz tekmovanja.

Formula je preprosta: pošlji v nasprotnika čimveč raket.

Sliše se preprosto in to tudi je, še posebej če upoštevamo, da je v igri v bistvu na voljo samo eno orožje v obliki izstreljevalnika raket. Vendar pa to nikakor ne pomeni, da je izkušnja za vse ista. Na vašo uspešnost na bojišču bo denimo pomembno vplivala izbira karakterja, saj vsak od desetih unikatno zamišljenih avatarjev vsebuje svojo posebno sposobnost. Boone lahko svojo bazuko obrne bolj taktično in preko ostrostrelskih strelov pošilja sovražnike v rob obupa. Tu je denimo tudi Phantasma, ki se lahko začasno razdeli na dva klona, igralec pa lahko nadzoruje, katero kopijo namerava upravljati. Raznovrstnosti je kar precej, a tu se čuti, da razvijalec ni dovolj časa posvetil uravnoteženosti, zato so nekateri karakterji preprosto boljši kot pa drugi. Ni dvoma, da bomo na tem delu še dobili popravke, a dejstvo ostaja, da trenutna izkušnja ni izenačena.

Karakterji so pisani, vsake tri mesece pa naj bi dobili po enega novega.

Na bojišču lahko poberete tudi različne začasne priboljške, kot je denimo nastavljanje min ali pa metanje bomb, vsake toliko pa lahko tudi pohitrimo svoje premikanje. Vendar pa so to samo pripomočki, saj največ šteje obvladanje določenega karakterja, izkoriščanje njegovih bonusov (nekateri nosijo več streliva v seržerju kot drugi) in veliko, veliko izogibanja raketam. Mape so namreč majhne, tako da je iskanje zaklona izguba časa in medtem ko boste iskali zatočišče, se bo vaš merilnik polnil in nenadoma boste izstreljeni iz arene. Bistvo je torej napadanje in hkratno izmikanje, treba pa se je zavedati, da je merjenje na kontrolerju precej težko opravilo, zato boste za direktni zadetek nasprotnika potrebovali kar nekaj vaje.

Mape so pisane. Prisoten je tudi vlak, ki je zadnje čase postal stalni spremljevalec večigralskih iger.

Prištejte k temu, da v Rocket Arena nihče ne stoji na zemlji ampak jaha raketo. To je malce nenavaden način premikanja, a je razvijalcu omogočil nove igralne prijeme. V spopadih 3v3 tako pridejo do izraza razni triki, ko je denimo izstrelitev rakete v svoje noge, kar vas nato dvigne visoko v zrak, v pomoč pa vam pride tudi trojni skok, kar vas za dlje časa obdrži v zraku, od koder lahko pridno polnite nasprotnika s svojimi raketami. Tu bi si želel malce več povratnega odziva ob zadetju nasprotnika, saj ob vsesplošni zmedi na bojišču včasih ne veš, ali tvoje rakete delajo škodo ali ne.

Rocketball je hudo zabaven, a Knockout najbolj igran.

Kot rečeno, Knockout je najbolj igran igralni način, so pa na voljo še drugi. Treasure Hunt denimo na mapo postavi skrinjo in točke pridobivate, če jo držite v rokah, lahko pa skrinjo pustite ob strani in se raje podate na mapo loviti 12 kovancev. Rocketball je po drugi strani še bolj zanimiv, saj morate pobrati lebdečo žogo in jo skušati prenesti v nasprotnikov gol. Žal je problem pri teh načinih, da jih ne igra veliko igralcev in če s svojo naključno zbrano ekipo naletite na neke izkušene ekipne igralce, potem je zabave hitro konec v njihov prid.

Bo Rocket Arena zaradi pomanjkanja igralcev prešla na F2P sistem?

Rocket Arena je tako zabavna večigralska streljačina, ki za zdaj nima ravno dovolj vsebine, ki bi opravičila cenovno nalepko 30 €. EA pravi, da bo igra dobivala novo vsebino v obliki sezon, ki bo prišla vsake tri mesece, takrat pa bomo v igro dobili tudi novega heroja, ki bo k sreči, za vsakega kupca igre brezplačen. To je super in ni dvoma, da bo igra čez čas razširila vsebino, vendar imam občutek, da Rocket Areno kmalu čaka prehod na F2P model. V času pisanja je igra stara samo 2 tedna in ima na Twitchu komaj 800 gledalcev, pa še ti gledajo enega streamerja, v živo pa igro kaže točno 7 igralcev, kar je porazen rezultat. Škoda, saj v srži imamo nekaj zabavnega in brezskrbnega, ki bi že v začetku moralo iziti v brezplačni obliki.

Vaša reakcija na članek?

Sveže objave

Indiana Jones 5 naj bi konstantno prelagal izid zaradi težav s scenarijem

Minilo je že 12 let odkar je izšel zadnji Indiana Jones film, imenovan The Kingdom of the Crystal School, a še danes...

Smo res dobili prve slike igre Starfield?

Razvijalec Bethesda, znan po svojih Elder Scrolls in Fallout igrah, se je po 25 letih odločil izdelati en povsem originalen naslov. To...

Skyblivion – predelava Obliviona v Skyrimov pogon – dobila nov napovednik

Razvijalec Bethesda je s svojimi Elder Scrolls in Fallout igrami sprožila zanimivo tradicijo. Njihove igre so namreč znane po tem, da vsebujejo...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!