Prihaja nova serija volanov Logitech G923

Če je vaša priljubljena zvrst igranja dirkanje virtualnih dirkalnikov, potem ste zagotovo že naleteli na volane podjetja Logitech. Njihova izdelka G29 (PlayStation 4, PC) in G920 (Xbox One, PC) ste videli tudi na naših dogodkih Gaming brez izgovorov, kjer smo vedno postavili kakšen simulator, pri katerem sta pridno brnela ravno ta dva volana.

Nismo pa bili nad temi volani navdušeni samo mi, ampak tudi igralci. Oba volana sta namreč s svojo ugodno ceno prepričala marsikakšnega navdušenca nad avtomobilskimi hlapi, ki je želel izkušnjo dirkanja doživeti tudi na domačem televizorju. Logitech se je zato odločil, da bo še naprej gradil na popularnosti svoje znamke, zato je danes napovedal naslednika Logitech G923.

Kakšne posebne revolucije pri obliki volana ni za pričakovati. Glede na slike je G923 skoraj identičen predhodnikoma, se je pa spremenila barvna shema. Volan sedaj drži lep črn odtenek, zato vse lučke in drugi pokazatelji bolj izstopajo. Prav tako je volan sedaj oblečen v fino usnje, kar da bolj prijeten občutek oprijema.

A najbolj šteje tisto, kar je pod pokrovom. Največja novost je sistem povratnega odziva TRUEFORCE, ki da igralcu boljši in tudi bolj podroben občutek povratnega odziva. Posebnost tega sistema je to, da se lahko dejansko poveže z motorji v igrah, kar da naslednjo stopnjo občutka realizma. Poleg tega je povratni odziv močno bolj podroben, tako da boste res lahko čutili, kdaj se peljete po zaprašeni poti reli etape ali asfaltni cesti dirkalne steze.

Zanimiva je tudi novost dvojne sklopke. Programabilna sklopka bo lahko na ta način simulirala asistenco pri zagonu resničnih avtomobilov, bodo pa to novost podpirale samo nekatere igre, ki jih Logitech še ni razkril. No, ena od iger, ki bo to novost zagotovo podpirala je GRID, saj jo je Logitech plodno uporabil pri promociji novih volanov.

Tudi stopalka zavore je pridobila nekaj novosti. Za tiste, ki si želite imeti pri zaviranju več nadzora je to hudo dobra novica, saj G923 zavorna stopalka vsebuje posebno progresivno vzmet, ki daje boljši občutek odziva pri zaviranju. V praksi to pomeni, da bo pritisk na zavoro lahko močnejši ali bolj rahel, skladno s tem pa se bo v igri odzval vaš dirkalnik.

G923 ni izgubil nobenih pritiklin, ki so krasile predhodnika. Na sprednji strani volana boste našli vse gumbe, ki so prilagojeni Xbox One ali pa PlayStation 4 konzoli. Vgrajeni izbirni gumb prilagodi oprijem, navor, samodejno upravljanje stabilnosti in zavorno silo in še več. Nekatere nastavitve v določenih igrah lahko tako spreminjate kar preko gumba med tekočo dirko.

Logitech je v izjavi za javnost povedal, da so zadnja leta sodelovali z raznimi profesionalnimi dirkači, saj so želeli od njih dobiti povratne informacije za ustvarjanje čim bolj realističnega in prilagodljivega volana. Plod tega sodelovanja lahko vidimo v napovednikih, kjer se je za volan usedel bivši zvezdnik Formule 1, Fernando Alonso. No, bivši z narekovaji, saj se simpatični Španec vrača naslednje leto v karavano Formule 1, le da se bo tokrat usedel v bolid Renaulta.

Zanimivo je, da se je Logitech odločil spremeniti tehniko poimenovanja volanov za različne konzole. G29 in G920 sta stvari preteklosti, saj bo novi izdelek nosil povsod enako ime G923, kupci PlayStation 4 in Xbox One verzije pa boste dobili identičen izdelek, kjer bodo samo zamenjani gumbi, ki odgovarjajo nadzorni shemi konzole. Še boljša novica je to, da bosta obe verziji podpirali tudi igranje na PC-ju in hkrati tudi igranje na konzolah naslednje generacije PlayStation 5 in Xbox Series X. Zaradi svoje oblike je združljiv tudi z raznimi dirkalnimi simulatorji. Mi smo ga namestili na UVI Racing simulator, ki se mu volan prilega kot ulit.

Logitech G923 bo naprodaj od 25. avgusta dalje po ceni 399 €, svojega pa si lahko že zdaj naročite v trgovini EIGRE.si.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime