Fast and the Furious igra kandidira za prestižni naslov najslabše igre leta

Prvi film franšize Hitri in drzni me je leta 2001 naravnost odpihnil. Avtomobili me takrat niso pretirano zanimali, a Fast & Furious film me je tako navdušil, da sem kar naenkrat začel raziskovati moč različnih superšportnikov ter kako bi na navadno Škodo namestil NOS plin.

Takrat bi naravnost ubijal za igro, preko katere bi vsaj virtualno lahko izkusil nočno preganjanje avtomobilov po ulicah velemesta. Trpel sicer nisem pretirano, saj so me takrat zabavale Need for Speed Underground igre, žal pa te niso vsebovale neke pretirane zgodbe.

Od prvega filma je preteklo že 19 let in sedaj imamo pred sabo končno igro, ki se dogaja v svetu Hitrih in drznih. Fast & Furious Crossroads je izšel samo nekaj dni nazaj, a žal se mi ni izpolnila želja iz začetka tisočletja, saj je razvijalec Slightly Mad Studios izvrgel precej zanič produkt.

Da nekaj ne štima pri Crossroads je pokazal že prvi napovednik. Sicer po predoglednih videih ni pametno delati zaključkov, a Crossroads je gledalce osupnil s svojo ostarelo podobo, ki bi morda pripadala nekje prejšnji generaciji konzol, pa še tam ne bi navdušila. Prav tako je bizarno videti, kako avtomobili kar plavajo po cesti, brez neke prave fizike. Morda najbolj čudi dejstvo, da je za razvoj poskrbel studio Slightly Mad Studios, ki je v preteklosti spočel impresivni avtomobilski igri Project Cars in trenutno dela na tretjem delu te serije.

Kritiki so igro raztrgali, a prve recenzije so se začele pojavljati šele zdaj, saj založnik ni želel opisovalcem pošiljati kod za recenzije. To skoraj nikoli ni dober znak in tudi tokrat se je to izkazalo za pravilno tezo. Na Metacriticu drži igra s strani kritikov porazno oceno 33, iz strani igralcev pa samo 3.0. Seveda te ocene niso končne, saj so kritiki šele zdaj začeli s s testiranjem, tako da se zna ocena obrniti navzgor ali pa navzdol. Predvidevamo, da prej navzdol.

Med minuse so opisovalci prišteli katastrofalen nadzor avtomobilov, slabo grafiko, ponavljajočo vsebino in nesmiselno zgodbo. Ena od pozitivnih lastnosti je dober nabor igralcev, ki svoje delo opravijo dobro, kljub temu da so morali delati z neumnim scenarijem.

Tudi na Steamu boste težko našli kakšno pozitivno oceno iz strani igralcev. Ko bi bil naslov vsaj cenejši, a zanj hočejo polnih 60 €, kar bo za posledico zagotovo pomenilo tudi slabo prodajo. Škoda, saj je Vin Diesel pravi navdušenec nad videoigrami in je zagotovo upal, da bo s tem projektom pridobil nekaj veljave tudi na igričarskem trgu.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Microsoft pravkar odkupil celo Bethesdo in vse njene licence iger

Kot strela z jasnega je udarila novica, da je Microsoft odkupil založnika ZeniMax Media, ki si med drugim lasti založnika Bethesdo Softworks,...

Return to Castle Wolfenstein dobiva oboževalsko predelavo

Skoraj 20 let mineva, odkar smo dobili odlično prvoosebno streljanko Return to Castle Wolfenstein. Ta je izšla ravno v času, ko se...

Crysis Remastered pestijo enake težave z optimizacijo kot original

Predelava prvega Crysisa se kopa v težavah že vse od same najave. Najprej so bili igralci zgroženi nad vizualno podobo, saj ta...

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!