🔥 UVI.GG

Ogromna modifikacija The Chronicles of Myrtana za Gothic 2 prešla v alfa stanje

Nobena skrivnost ni, da je Gothic pri meni zapisan z zlatimi črkami in prva dva dela sem preigral že tolikokrat, da znam na pamet zrecitirati celotno mapo. Gre za eno najbolj zabavnih RPG izkušenj v zgodovini, ki pa je angleško govoreči svet na višku popularnosti nikoli ni zares posvojil. Levji delež krivde za to nosi propadli avstrijski založnik JoWood in trdno sem prepričan, da če bi franšizo takrat v roki držal nekdo, ki je vsaj malo sposoben, potem bi se Gothic ime te dni kosalo s tistimi največjimi, kot so denimo The Elder Scrolls ali pa Dark Souls.

Čeprav igra nikoli ni osvojila ameriškega občinstva, smo bili Evropejci povsem nori na to igro. Še posebej so nad njo navdušeni Poljaki in Rusi, ki še danes za njo pridno delajo modifikacije. Zanimivo dejstvo: slavni razvijalec CD Projekt RED je svoj navdih za Witcher franšizo povlekel ravno iz Gothic iger. Več o tem na naslednjem posnetku.

Poljaki so taki navdušenci, da so že dolgo nazaj na kup zbrali nekaj talentiranih ustvarjalcev in se spravili ustvarjat največjo modifikacijo za Gothic 2 do sedaj – The Chronicles of Myrtana – posebnost te modifikacije pa je njena profesionalna izvedba. Razvijalec se je celo tako potrudil, da je k sodelovanju povabil originalne poljske govorce, ki bodo zopet posodili svoje glasilke znanim karakterjem. A bodite brez skrbi, saj bo poskrbljeno tudi za zvočno upodabljanje v angleškem in tudi nemškem jeziku.

Zgodba se bo dogajala v Gothic vesolju. Mod bo razdeljen na dva dela, prvo poglavje Archolos pa se bo dogajalo 10 let pred dogodki iz prvega Gothica. Raziskovali bomo lahko otok Archolos, ki mu vlada kralj Rhobar II in dogajanje se zdi umirjeno, vendar pa se na obzorju že riše nevarnost orkov, kraljestvo pa bo kmalu pretresla magična pregrada zaporniške kolonije.

Gre za hudo ambiciozen projekt, ki seveda zahteva svoj čas. Razvijalec je maja projekt privlekel do alfa verzije, a je koronavirus ustavil njihove načrte pri snemanju zvočnih dialogov. Povedali so, da morajo najprej poskrbeti za varnost vseh udeleženih, tako da je bilo snemanje prestavljeno. Bodo pa ta čas izkoristili za dodatno vsebino pri igranju, tako da bodo naloge bolj raznovrstne in naše odločitve bodo vplivale na nadaljnji potek igranja.

Datum izida tako ostaja ena velika neznanka, vendar pa je modifikacija videti presneto impresivna, tako da se splača počakati. Če bo Innos na naši strani, znamo zadevo že pognati v 2021, a kdo ve, če bo takrat že pripravljena tudi angleška verzija.

Več informacij o projektu lahko najdete na uradni strani.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime