Še malo in minilo bo eno leto, odkar smo se poigrali s kvalitetnim RPG-jem The Outer Worlds, ki ga je izdal razvijalec Obsidian Entertainment. Če pogledam zdaj nazaj, se mi zdi, da bi moral igri ob opisu odbiti pol pike. Sicer sem se ob igri prešerno zabaval, vendar pa od zaključka štorije nisem niti enkrat pomislil, da bi se rad vrnil v ponovno preigravanje, saj se mi zdi, da sem praktično vso vsebino izkusil že prvič.
Ko je razvijalec Obsidian najavil, da za nas pripravljajo novo razširitev Peril on Gorgon, me je prelilo tiho navdušenje. Obsidian je v za Fallout: New Vegas dokazal, da so njegovi DLC-ji celo bolj kvalitetni kot izvirnik in upam, da se bo podobno zgodilo tudi za ta prvi dodatek.
Igralni napovednik pa žal ne prikaže nečesa posebej navdušujočega. Odpravimo se na posebno lokacijo, imenovano Sprat Shack, ki je postajališče za vse najemnike, ki želijo prislužiti kakšen dodaten cekin. Sprat Shack bo osrednja lokacija DLC-ja, kjer bomo dobivali nove naloge, tam pa nas bodo čakali tudi pomembni karakterji, ki bodo zgodbo peljali naprej. Eden od njih je Leonora Diallo, ki nas pošlje v bližnje ruševine iskat predmet, ki ga je pustil njen mož Jerome.
Preprosta odprava seveda postreže tudi z nevarnostmi in hitro naletimo na novo sorto sovražnika. Med raziskovanjem ruševin bomo naleteli tudi zvočne zapiske, ki so ga pustili preminuli in presegel bi lahko, da so se ti nahajali že v originalni igri, a očitno je to ena večjih novosti dodatka.
Peril of Gorgon v svojem prvem igralnem posnetku ne prikaže ničesar posebnega in strah me je, da razvijalec želi izpolniti samo pogodbo do založnika Private Division. Obisidan je namreč kupil Microsoft in The Outer Worlds ni njihova licenca, tako da neke ljubezni do razvoja “tuje” lastnine tu ni čutiti.
Morda pa se motim in bo Peril of Gorgon povsem raztural. To bomo videli 9. septembra, ko igra izide za vse večje platforme.