Igre danes so začele goltati prostor diskov kot za stavo in čeprav so cene SSD-jev in trdih diskov nizke, to še ne pomeni, da razvijalci ne bi smeli poskrbeti za pravilno stiskanje podatkov.
Razvijalec Infinity Ward se na takšne stvari požvižga in njihov zadnji Call of Duty je postal slaven zaradi svoje glomazne velikosti, ki je že presegla 200 GB. A zna se zgoditi, da bodo vse igre v prihodnosti začele dosegati takšne velikosti, na kar je namignila včerajšnja konferenca podjetja NVIDIA.
Med predstavitvijo so na kratko omenili napihovanje velikosti iger naslednje generacije, ki znajo preseči tudi 200 GB na disku. Po naključju se je takrat na zaslonu pojavila slika iz igre Cyberpunk 2077, zato so igralci na Redditu takoj začeli špekulirati, ali bo ta težko pričakovani RPG s sabo prinesel takšno enormno količino podatkov.
Razvijalec CD Projekt RED, ki trenutno razvija Cyberpunk 2077, s svojim zadnjim naslovom The Witcher 3: Wild Hunt v velikosti ni pretiraval, saj polna igra, vključno z dvema dodatkom, zasede komaj 35 GB. Igralci so zato upali, da tudi njihov naslednji naslov ne bo zase zahteval en manjši SSD disk in razvijalec je včeraj na Twitterju sporočil, da je bilo njihovo zaupanje vanje dobro vloženo.
While the @CyberpunkGame system requirements are not out yet (they are coming soon, though!), I wanted to address this topic from reddit. The game won't take up 200GB when installed. You can expect the required HDD space to be on par with other modern titles. pic.twitter.com/tRigjPWLfC
— Marcin Momot (@Marcin360) September 2, 2020
Marcin Momot, ki pri razvijalcu skrbi za stike s skupnostjo, je povedal, da igra nikakor ne bo zahtevala 200 GB, ampak da lahko pričakujemo zahtevo pri disku, ki je v skladu z novejšimi naslovi. Poleg tega je še povedal, da bodo kmalu izšle sistemske zahteve za PC-jaše, ki so po včerajšnjem napovedniku, ki je prikazal ray tracing učinke, začeli razmišljati o nakupu nove RTX grafične kartice.
Cyberpunk 2077 še vedno drži svoj datum izida, ki se bo zgodil 19. novembra.