No Man’s Sky razvijalec dela na novem, ambicioznem projektu

Štiri leta minevajo, odkar je programerske roke razvijalca Hello Games zapustila igra No Man’s Sky, ki je pred izidom obljubljala marsikaj in s svojo reklamno kampanjo podžgala riti vseh igralcev, ki so želeli raziskovati ogromno, neskončno vesolje, ki mu praktično nikoli ne zmanjka nove vsebine.

Končni izid je bil pravi polom, saj so igralci po samo nekaj urah igranja hitro odkrili, da je igra resda široka kot morje, a je hkrati tudi plitva kot luža. Razvijalec Hello Games je po priljubljenosti hitro zdrsnil navzdol, šef studia Sean Murray pa je postal tarča zasmehovanja.

Sean in njegova družba sta po izidu izginila iz javnosti in raje sta se zaprla v svoje pisarne in začela delati na manjkajoči dodatni vsebini. Čez leta so izdali kup nove vsebine, ki je bila poleg tega še povsem brezplačna in No Man’s Sky je danes precej drugačna igra, kot pa je bila na začetku.

Hello Games pa ni samo delal na popravkih in posodobitvah, ampak tudi na drugih projektih. Samo nekaj dni nazaj so na Epic Games brez predhodnega pompa izdali zanimivo avanturo The Last Campfire, studio pa med tem časom ni ostal brez ambicij. Sean je v intervjuju za spletno stran Polygon povedal, da ekipa dela na novem, ambicioznem projektu, ki spominja na No Man’s Sky. Več informacij ni želel povedati in po tej izjavi bo človek pomislil, da se Sean ni ničesar naučil.

Vendar pa to ne drži povsem. Sean je sicer izjavil, da prenapihovanje igre pred izidom ni bila pametna strategija, vendar pa da glede na vso pot, ki jo je prehodil njegov studio, svoje odločitve ne obžaluje. Končni cilj je bila kakovostna igra, ki je No Man’s Sky skozi leta res postala. A hkrati je povedal, da je Hello Games šel po izidu čez težke čase in da tega nikakor več noče ponoviti.

Na čem točno dela Sean in njegova ekipa verjetno ne bo znano do naslednjega leta, več kot očitno pa bodo s svojim novim naslovom ciljali na konzole naslednje generacije, ki bodo s svojimi hitrimi diski lahko pričarale tiste ogromne vesoljske bitke, brez nalagalnih zaslonov, kakor je No Man’s Sky na začetku tudi obljubljal.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Microsoft pravkar odkupil celo Bethesdo in vse njene licence iger

Kot strela z jasnega je udarila novica, da je Microsoft odkupil založnika ZeniMax Media, ki si med drugim lasti založnika Bethesdo Softworks,...

Return to Castle Wolfenstein dobiva oboževalsko predelavo

Skoraj 20 let mineva, odkar smo dobili odlično prvoosebno streljanko Return to Castle Wolfenstein. Ta je izšla ravno v času, ko se...

Crysis Remastered pestijo enake težave z optimizacijo kot original

Predelava prvega Crysisa se kopa v težavah že vse od same najave. Najprej so bili igralci zgroženi nad vizualno podobo, saj ta...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!