NVIDIA ponudila prve teste igranja iger na grafični kartici RTX 3090 pri ločljivosti 8K

Doma še vedno nimam monitorja, ki bi bil zmožen izpljuniti 4K podobo in ga trenutno niti ne potrebujem. NVIDIA me ima zato za nagnusnega tehnološkega neumneža, saj se v svojih laboratorijih že igra z igranjem na ločljivosti 8K.

Takšna resolucija je bila do sedaj v gamingu samo plod eksperimentov kakšnega Linusa, saj preprosto ni bilo grafične kartice, ki bi bila zmožna poganjati tako veliko količino digitalnih trikotnikov. A tega obdobja je sedaj konec, saj je NVIDIA včeraj med drugim predstavila tudi grafično kartico RTX 3090, ki bo v sebi držala kar 24 GB pomnilnika.

Današnje igre pri najvišjih nastavitvah povsem dobro delujejo pri 8 ali 11 GB grafičnega pomnilnika, a zadeva se začne hitro spreminjati, če začnete višati ločljivost in vklapljati napredne grafične učinke kot je ray tracing. Ločljivost začne hitro požirati rezervne količine grafičnega pomnilnika, kar pomeni, da sličice na sekundo padejo v globočine. RTX 3090 ima po drugi strani dovolj zaloge, da igranje pri 4K in tudi 8K ločljivosti preide iz znanstvene fantastike v resničnost.

NVIDIA je tako svetu prikazala prve teste v najnovejših igrah pri 8K ločljivosti in ob vklopljenih ray tracing učinkih, kjer je to le mogoče. Pri nekaterih igrah so tudi vklopili tehnologijo DLSS, ki poganja igro pri nižji ločljivosti, umetna inteligenca pa nato preračuna podobo in jo na naše zaslone pričara v polni ločljivosti.

Seveda je treba te rezultate jemati z rezervo, saj so zagotovo bili narejeni v perfektnih laboratorijskih pogojih in zato je pametno počakati na neodvisne teste. A če gre vsaj malo zaupati tem številkam, potem je jasno, da je RTX 3090 prava grafična pošast.

Igre kot so Rocket League, World of Warcraft, Apex Legends, Rainbow Six Siege, Destiny 2 in Forza Horizon 4 lahko poganja na 60 sličicami na sekundo, ne da bi se bilo treba zanašati na DLSS. Pri novejših naslovih je takšno igranje v “čisti” ločljivosti še neizvedljivo – Control denimo pade na 8 sličic na sekundo in Wolfenstein: Youngblood ne doseže niti številke 30, a če vklopimo nato tehnologijo DLSS, potem se rezultati hitro spremenijo in dobimo igralne številke skoraj povsod, razen pri Control, ki kljub DLSS ne doseže cifre 60.

NVIDIA je potrdila, da bodo kmalu izšli tudi testi neodvisnih kanalov, a datuma teh še nimamo. Vemo pa, da nas bo ta zver v trgovinah pričakala že od 24. septembra dalje, zase pa bo zahtevala okoli 1500 €.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime