Crysis Remastered pestijo enake težave z optimizacijo kot original

Predelava prvega Crysisa se kopa v težavah že vse od same najave. Najprej so bili igralci zgroženi nad vizualno podobo, saj ta v izcurljanih slikah ni kazala lepše, ampak prej slabše grafike. Razvijalec Crytek se je na negativne kritike odzval tako, da je izid zamaknil za nekaj tednov ter se zaobljubil, da bo poskrbel za pravo nadgradnjo.

Uradni napovednik je nato prikazal precej lepšo podobo in uradne sistemske zahteve so bile obetavne. Žal pa Cryisis Remastered ob izidu precej razočaral, saj je postalo očitno, da Crytek v projekt ni vložil preveč napora.

Čeprav igra po novem podpira cel kup novih grafičnih učinkov in vsebuje celo ray tracing osvetljevanje na navadnih grafični karticah, ki ne nosijo predpone RTX, Remastered hkrati prinaša cel kup problemov.

Predelava je bila zasnovana na Xbox 360 predelavi, tako da manjka misija Ascension, ki smo jo lahko leta nazaj igrali PC igralci. Sicer je bila ta misija resda precej zanič, vendar pa bi jo lahko Crytek predelal in naredil bolj zanimivo, a raje so se odločili, da jo povsem odstranijo iz igre. Kupci so opazili še neke druge razlike: okoliška flora je denimo precej manj dinamična kot pa v originalu. Grmovja se ne odzivajo na eksplozije granat in na splošno se drevje manj giblje ob vetru.

A morda najhujša stvar se zgodi pri optimizaciji. Originalni Crysis je bil znan po tem, da se je zatikal tudi na najmočnejših konfiguracijah. Razlog za to je dejstvo, da ga Crytek ni prilagodil večjedrnim procesorjem, ampak je vse vložil v moč enega jedra. Kljub vsem tem pretečenim letom ima Remastered enak problem in še vedno ni optimiziran za več jeder.

Spletna stran DSO Gaming je lepo prikazala to neoptimiziranost. Uporabili so procesor Intel i9 9900K, 16 GB pomnilnika in grafično kartico RXT 2080Ti, nato pa so zagnali igro pri najvišjih grafičnih podrobnostih v ločljivosti 1080p. Kljub močnim komponentam lahko vidite, da je igra dosegla samo 48 sličic na sekundo. Grafična kartica je ob tem kazala 58 % obremenjenost, a zataknilo se je procesorju, saj je eno jedro obremenjeno na skoraj 100 %, medtem ko so ostala počivala. To pomeni, da Remastered še vedno ne zna izkoristiti večjedernih procesorjev za igranje pri 60 sličicah na sekundo.

Crysis Remastered je na voljo samo na Epic Games trgovini, kar ga je igralcem še bolj zamerilo. Zanimivo bo videti, kakšna prihodnost čaka nekdaj slavnega razvijalca Crytek. Ta predelava bi morala dvigniti zanimanje za potencialni Cryisis 4, vendar pa kritike niso spodbudne. Crytek po drugi strani nima nobenih večjih projektov: Hunt Showdown je sicer dober, a ni ravno prodajni hit, pogon CryEngine pa pošteno zaostaja za tekmeci. Zna se zgoditi, da je bil neuspešni Remastered še zadnji žebelj v njihovi krsti.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime