Bivši Rockstarjev šef zbira denarce za GTA konkurenta Everywhere

Če ste se kdaj vprašali, kako je lahko GTA 5 še vedno tako igran po vseh teh letih in zakaj nekdo še ni preprosto naredil kakšne konkurenčnega izdelka, potem imamo za vas preprost odgovor: denar. Izdelava titanskega izdelka, kot je denimo GTA 5, zahteva vsaj 200 milijonov dolarjev in takšnega drobiža nima ravno vsak, še posebej ne kakšen novoustanovljeni studio.

Če že načrtuješ kaj takšnega, potem je bolje, da imaš za sabo kakšna velika imena gaming industrije. In studio Build a Rocket Boy takšnih problemov nima, saj ga je ustanovil Leslie Benzies, bivši šef studia Rockstar Northa.

Leslie je v industriji poznan kot tip, ki zna rešiti probleme. Ravno on je denimo začrtal hudo uspešen GTA Online, ki te dni še vedno bogati Rockstarjeve blagajne. Leslie pa se je leta 2016 skregal z založnikom Tak-Two, saj naj bi mu ta ostal dolžan 150 milijonov neizplačanega denarja. Tožba je bila poravnana dve leti kasneje, od takrat pa podjetni Leslie načrtuje svojo vrnitev na igričarske odre in to v velikem slogu.

Studio Build a Rocket Boy drži že 130 zaposlenih, med njimi kar nekaj bivših delavcev Rockstarja. Njihov prvi projekt je v izdelavi že od leta 2017, imenuje pa se Everywhere. O igri se ne ve praktično ničesar, je pa Leslie povedal, da bo vsebovala tradicionalne mehanike igranja in tudi stvari, ki jih v igrah še nismo videli. Igralci bomo imeli veliko prostosti pri ustvarjanju svojega karakterja po željah in živimo v svetu, ki smo se si ga zamislili. Karkoli že to pomeni. Everywhere bo zgrajen v Amazonovem Lumberyard pogonu, igra pa se bo dogajala v odprtem svetu.

Studio je hitro začel dobivati podpornike in v Build a Rocket Boy se je zlilo že 42 milijonov dolarjev iz strani različnih investitorjev. V igri vidijo potencial razni bogati posamezniki in tudi kitajski studio Netease.

Kdaj bo igra videla luč dneva je trenutno seveda samo ugibanja, a zagotovo nas čaka še nekaj let potrpežljivega čakanja.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

YouTube bo začel kazati oglase na vseh posnetkih, pa čeprav jih ni odobril ustvarjalec videa

Oglasi so te dni na YouTubu čisto preveč razpasli in situacija je postala že presneto nadležna. Za vas imam iz tega tudi en zanimiv...

Število igralcev na kontrolerjih se je na Steamu v zadnjih dveh letih podvojilo

Včasih je na PC-ju veljalo preprosto pravilo, da so vse igre tekle samo na navezi miške in tipkovnice, medtem ko so bili kontrolerji podprti...

Cyberpunk 2077 razvijalec je igro igral 175 ur pa še ni prišel do konca

Že dolgo se ve, da bo prihajajoči Cyberpunk 2077 imel krajšo zgodbo kot pa The Witcher 3. Razvijalec CD Projekt RED je povedal, da...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!