CDPR bo prisilil delavce, da do izida igre Cyberpunk 2077 delajo 6-dnevne, 10-urne delavnike

Izdelovanje iger se sliši kot sanjski posel in vsekakor nosi svoje prednosti. Delavci dobijo priložnost, da sodelujejo pri gradnji nečesa res posebnega, ne škodi pa niti visoka plača. Vendar pa obstaja tudi temna stran, ki se v svetu programiranja imenuje “crunch” oz. delanje nadur.

Crunch je postal že standard v industriji videoiger. Zgodi se v ravno tik pred zaključkom razvoja, ko mora cela ekipa vložiti vse napore pri tistem še zadnjem poliranju, saj lahko samo tako ujamejo datum izida. To pomeni delanje ogromnih nadur in velikokrat se zgodi, da delavci spijo kar v pisarnah, saj bi jim vožnja domov in nazaj vzela preprosto preveč časa. To pomeni tudi velik psihološki pritisk in programerji takrat praktično nimajo življenja, saj se vse vrti okoli izdelave iger. Velikokrat se tudi zgodi, da po zaključku razvoja programerji vzamejo nekajmesečni dopust.

Crunch je prisoten pri praktično vseh večjih studiih in izognil se mu ni niti priljubljeni razvijalec CD Projekt RED. Ta je bil že med razvojem igre The Witcher 3 obtožen težkih delavnih pogojev in soustanovitelj studia, Marcin Iwiński, se je lani zaobljubil, da se bodo poskušali znebiti “cruncha”. Spletna stran Bloomberg se je včeraj dokopala do e-mail sporočila, ki pokaže, da so bile te obljube prelomljene.

Šef studia Adam Badowski je v e-mail sporočilu zapisal, da bodo delavci morali do izida igre Cyberpunk 2077 delati “tipičen” delavnik, zraven pa bodo morali žrtvovati še en dan v vikendu. To pomeni delanje 6 dni v tednu in to po 10 ur dnevno. Badowski je v sporočilu še zapisal, da se zaveda, da bodo s tem prekršili vse obljube in da odgovornost nosi na svojih plečih, a do so trenutno izčrpali vse druge možnosti glede situacije pri razvoju.

Bloomberg tudi poroča, da nekateri delajo tak brutalen delavnik že več kot eno leto.

Cyberpunk 2077 ima napovedan izid za 19. november in igra je bila že večkrat prestavljena. CDPR je že povedal, da prestavitev izida ne pomaga pri delanju nadur, saj je “crunch” preprosto preveč prepleten v razvoj iger in da se ob prestavitvi delanje nadur samo še poveča.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

4 KOMENTARJI

  1. Ej gaming novinarji. Drugače Poljski zakoni ne dopuščajo daljšega tedenskega delovnika kot 48h max. Od kje informacija, da sedaj delajo 10 ur dnevno?
    V resnici ne bodo 6-dnevni 10-urni (60h/teden), ampak 6-dnevni 8-urni delovniki (48h/teden). Torej 12 ur na teden manj kot trdi vaš naslov. Še vedno crunch, ampak point je, da ma vaš naslov napako lol.

      • Ne pravim, da ne obstajajo luknje al whatever. Sam zanima me od kje informacija, da sedaj delajo 10 ur dnevno 6 dni. Pač legit ne najdem tega nikjer na netu, zato sprašujem. Samo vaš vir me zanima od kje ta številka.

  2. Jaz sem delal 5 let nadure plus sobote vse uradno plačano pa smo imeli v pogodbi 40urni delavnik. Važno da potem enga revčka zajebavajo ko gre popoldne za 2urci na črno nekaj naredit. Pač sistem je pokvarjen in deluje v prid kapitalistom jaz samo upam da so ljudje ki delajo na igri dobro plačani čeprav v teh cajtih dvomim vrjetno je dobro plačan samo priganjavček. Ti dandanes v firmah naravnost blestijo cena pa je da jih prav nobeden ne mara.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime