Če sta na kaj podjetji Microsoft on Sony ponosni pri svoji naslednji generaciji konzol, je to zagotovo uvedba naprednih SSD diskov, ki bodo precej spremenili igranje v prihodnosti.
Hitro branje podatkov na diskih ne bo samo izboljšalo nalagalnih časov v igrah, ki naj bi bili zdaj praktično neobstoječi, ampak bo uvedlo tudi zanimive igralne mehanike, kot je denimo prehajanje med različnimi dimenzijami v Ratchet & Clank: Rift Apart, ki bodo vsebovale popolnoma drugačne stopnje.
PlayStation 5 je že praktično pred vrati, Sony pa te dni pridno dela na združljivosti PS4 iger za svojo naslednjo konzolo. Zaradi tega so veliko delali na izboljšanju stiskanju podatkov in optimizaciji, to pa je privedlo do navdušujočih rezultatov, od katerih ne bodo imeli koristi samo PS5 igralci.
Izkazalo se je, da lahko dodatno optimizacijo naredijo tudi na PlayStation 4 konzolah, ki vsebujejo navadne mehanske diske in rezultati so že vidni tudi v praksi. Igri The Last of Us Remastered in Until Dawn sedaj za nalaganje stopnje potrebujejo precej manj časa kot pa prej.
Razlika je neverjetna. The Last of Us Remastered po novem naloži začetek igre v pičlih 13 sekundah, medtem ko je prej za to potreboval kar minuto in pol. Igra Until Dawn je še bolj impresivna saj po posodobitvi sploh več ne vsebuje nalagalnih zaslonov.
Right, so it appears these #PS5 B/C updates that #PS4 games are getting are even having a huge effect on load times on the current gen system.
— Craig – VDZE Media 視覺 🏴🎃 (@VizualDze) October 25, 2020
Case in point: #UntilDawn on #PS4 now doesn't load at all. This tech must have been used in #GhostOfTsushima ??
Very impressive! pic.twitter.com/9myqT4mK9D
Optimizacije je bil deležen tudi God of War in Sony je pokazal, da se v PlayStation 4 mišicah skriva še nekaj neizkoriščenega potenciala. Nekateri igralci ugibajo, da se je nova tehnologija stiskanja in nalaganja podatkov pojavila že v igri Ghost of Tsushima, ki ima prav tako zelo kratke nalagalne čase.