Nekdo dela na predelavi igre Zelda: Ocarina of Time v Minecraftu

Vedno rad popišem kakšen zanimiv projekt, ki na prvi pogled nima preveč smisla, a ko človek malce bolje razmisli, ugotovi, da nekateri ustvarjalci preprosto obožujejo unikatne izzive, ki jih ni poskusil še nihče.

Eden takšnih ljudi sliši na ime Rivero in tip že vse od leta 2013 pridno dela na predelavi igre Zelda: Ocarina of Time. Vendar pa igre ne namerava poustvariti v kakšnem Unity ali pa Unreal Engine pogonu, ampak bo celotno izkušnjo prenesel kar v kockasti Minecraft.

Projekt je ogromen in zahteva veliko truda in časa, saj Rivero ne namerava v igro prenesti samo okolice, ampak tudi naloge, karakterje in posebne mehanike, ki so nas navdušile v Ocarini of Time, ki jo imajo mnogi za najboljši del Zelda serije. Skratka, preigrali bomo lahko celo igro, a bomo na nekaterih mestih morali skleniti manjše kompromise.

Ustvarjanje v Minecraft pogonu mu je ponudilo nekaj unikatnih izzivov. Sovražniki bodo denimo reagirali na Linkovo masko samo takrat, kadar je to del naloge. Težave so mu predstavljali tudi grafični učinki, kot je denimo ustvarjanje megle v Haunted Wasteland. Za to nalogo se je moral naučiti ustvarjati senčnike brez dodatnih modifikacij, saj bo njegov končen izdelek tekel na povsem navadnem “vanilla” Minecraftu, brez potrebe po nameščanju dodatnih modifikacij.

Projekt The Legend of Zelda Ocarina of Time in Minecraft se počasi približuje cilju in razvijalca lahko podprete na Patreonu, kjer v zameno za 1 € pridobite dostop do igranja zgodnje verzije, ki vsebuje vse stopnje razen Ganon’s Castle dela. Če vam je to predrago, lahko počakate na izid izpopolnjenega izdelka, ki bo za igranje povsem brezplačen.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime