AMD bolj konkretno pokazal ray tracing na RX 6000 grafičnih karticah

AMD bo danes na trg končno poslal svoj odgovor tekmecu Nvidii v obliki grafičnih kartic RX 6800, danes pa bomo tudi dobili prve recenzije iz strani večjih opisovalskih strani. Kljub temu, da je izid nove generacije grafičnih kartic praktično pred vrati, pa je AMD čudno tiho na marketinškem področju.

Včeraj je vendarle izdal nov napovednik, ki pokaže ray tracing učinke RDNA2 arhitekture, ki bo krasila njihovo RX 6000 serijo grafičnih kartic. V napovedniku lahko vidimo nekega futurističnega vojaka na sprehodu po vesoljski postaji, kjer se odsevi verno odbijajo od praktično vsake površine. Impresivno je tudi igranje svetlobe in senc, tako da je podoba lepa, pa čeprav bi prav prišel tudi kakšen posnetek iz dejanske igre in ne samo v obliki dema, ki ga verjetno ne bomo imeli priložnost nikoli praktično preizkusiti.

To je tudi prvi praktični primer tehnologije FidelityFX, ki je odprtokodna rešitev, ki razvijalcem omogoča vdelavo učinkov kot sta “screen-space reflections” in “ambient occlusion” v RDNA in RDNA2 grafične rešitve in to na dokaj enostaven način. Čeprav AMD preveč ne izpostavlja ray tracing tehnologije, pa se je treba zavedati, da prav njihovi čipi bivajo v konzolah Xbox Series X in PlayStation 5, ta enak čip pa najdemo tudi na RX 6000 grafičnih karticah. To zna na koncu pripeljati do boljše optimizacije ray tracing tehnologije na AMD grafičnih rešitvah, vendar pa bo za kaj takega treba najprej počakati na teste.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

YouTube bo začel kazati oglase na vseh posnetkih, pa čeprav jih ni odobril ustvarjalec videa

Oglasi so te dni na YouTubu čisto preveč razpasli in situacija je postala že presneto nadležna. Za vas imam iz tega tudi en zanimiv...

Število igralcev na kontrolerjih se je na Steamu v zadnjih dveh letih podvojilo

Včasih je na PC-ju veljalo preprosto pravilo, da so vse igre tekle samo na navezi miške in tipkovnice, medtem ko so bili kontrolerji podprti...

Cyberpunk 2077 razvijalec je igro igral 175 ur pa še ni prišel do konca

Že dolgo se ve, da bo prihajajoči Cyberpunk 2077 imel krajšo zgodbo kot pa The Witcher 3. Razvijalec CD Projekt RED je povedal, da...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!