CD Projekt RED se je zavezal pridobiti nazaj zaupanje igralcev

Cyberpunk 2077 je izšel manj kot teden nazaj in vse od takrat polni časopisne članke. Igra je skoraj takoj povrnila vse stroške dolgoletnega razvoja ter postala najbolje prodajana igra v zgodovini PC igričarstva. Za takšne uspehe bi človek pričakoval, da je Cyberpunk 2077 fenomenalna uspešnica in čeprav to drži za finančno področje, je realno stanje drugačno.

V naši recenziji smo zapisali, da je igra v osnovi odlična, a dokaj neoptimizirana in prepletena s hrošči, ki mezijo na vsakem koraku. Žal pa je stanje na konzolah PlayStation 4 in Xbox One še veliko, veliko slabše.

Zadeva se tam grdo zatika, sličice na sekundo padajo globoko pod mejo sprejemljivega, teksture pa izrišejo šele po nekaj sekundah. Zadeva je tako praktično neigralna in to odraža tudi pred kratkim izdana prenovljena recenzija iz strani IGN-a, ki je igri na starejših konzolah dosodil oceno 4/10, na spletni strani Open Critic pa je ob zapisu igre stoji opozorilo, naj igralci igre nikar ne nabavljajo na starejših konzolah.

CD Projekt RED se je že opravičil in igralcem zagotovil, da bo neumorno delal na popravkih, dokler igra ne bo bolje optimizirana na konzolah PlayStation 4 in Xbox One. Prav tako je razvijalec igralcem obljubil, da lahko zahtevajo vračilo denarja na konzolah, kar pa se je kasneje izkazalo za še eno laž. Igralci so pri kontaktiranju Sonyja prišli do bolečega spoznanja, da se razvijalec s Sonyjem ni dogovoril o vračilu denarja in je to izjavo zapisal brez njihovega privoljenja.

Vse te težave so pripeljale do tega, da je CDPR sklical nujen sestanek z investitorji, iz tega pa smo dobili nekaj pomembnih novic.

Pred mikrofon je stopil predsednik CD Projektov Adam Kiciński, ki je začel govor z novo potrditvijo, da razvojna ekipa vse napore vlaga v delanje popravkov za konzoli PlayStation 4 in Xbox One. V naslednjih sedmih dneh naj bi tam dobili novo posodobitev, januarja in februarja pa še dva večja popravka.

Hkrati je nekaj povedal o sporni potezi razvijalca, ki je precej razjezila javnost. Novinarji namreč niso dobili kopij za recenzijo na PlayStation 4 in Xbox One, kar je praktično zavajanje kupcev, saj bi bili lahko tako igralci predčasno opozorjeni o grozljivi optimizaciji. Adam pravi, da njihov namen ni bilo zavajanje, ampak da so člani ekipe na teh kopijah igre delali do zadnjih trenutkov pred dejanskih izidom igre 10. decembra, tako da so kopije za recenzijo poslali samo en dan prej, kar pa je bilo seveda že prepozno.

Adam je še povedal, da so se pri treh prestavitvah izida preveč osredotočili na dejanski izid in da so kazali samo posnetke igranja iz PC verzije, zaradi česar so izgubili zaupanje igralcev. Pridobitev njihovega zaupanja je zdaj prioriteta in to bodo naredili samo z delom na optimizaciji. Na koncu naj bi na PlayStation 4 in Xbox One konzolah stabilno igro, ki se ne bo rušila in ne bo vsebovala hroščev. Igralci ne bi smeli pričakovati tako napredne grafične podobe kot na PC-ju in novejših konzolah, a igralna izkušnja bo po popravkih povsem drugačna kot je sedaj.

Večigralski del še vedno prihaja, a Adam je povedal, da morajo najprej popraviti kampanjo. Ko bo ta del opravljen se bodo še enkrat ozrli na razvojno pot in začeli delo na drugi vsebini. Večigralski del je bil sprva napovedan šele za leto 2022, a zna se zgoditi, da bomo tudi na tem področju dobili prestavitev izida.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!