Igra Rust je zaradi streamerjev v preteklem mesecu eksplodirala v popularnosti

Rust je preživetvena igra, ki smo jo prvič zagledali leta 2013, takrat pa se je na Steamu pojavila v obliki zgodnjega dostopa. Večigralska zabava je bila dovolj velika, da so se igralci pridno vračali v igro, razvijalci pa so pridno delali na vsebini in odpravljanju hroščev, dokler leta 2018 ni igra končno zaključila Early Access fazo in izšla v različici 1.0.

Kljub svoji starosti je igra vedno uživala visoke številke, v zadnjem mesecu pa je naravnost eksplodirala v popularnosti. YouTube kanal Offline TV je namreč organiziral prav poseben strežnik na katerega je zvabil največja imena streamerska imena, kot so xQc, Shroud, Pokimane, Disguised Toast, Myth in Sodapoppin. Sledilo je nekaj drame, to pa je povzročilo porast igralcev in gledalcev.

Če se želite tudi sami spustiti v preživetvene vode si lahko igro privoščite na Steamu, kjer je trenutno znižana na 22,77 €.

Včeraj se je na Steamu z igro preigravalo kar 134.483 igralcev, kar je več od rekorda, ki so ga igralci postavili aprila – takrat se je na strežnikih mudilo 125.415 igralcev. A veliko večji porast smo videli po gledanosti na Twitchu, saj je igro 28. decembra spremljalo več kot 1,2 milijona gledalcev. To je ogromna številka, saj je pred napadom streamerjev igro spremljalo okoli 50k gledalcev.

To je samo še en dokaz, kako lahko popularni streamerji praktično brez oglaševanja dvignejo popularnost igre na nepredstavljive višine. Podobna stvar se je zgodila v primeru igre Among Us, ki je več let životarila na komaj nekaj igralcih, dokler je v roke niso dobili popularni Twitch igralci in je igra skočila na vrh lestvice gledanosti.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!