Ubisoft se odmika od izdajanja večjih naslovov in se bo osredotočil na F2P igre

Francoski založnik Ubisoft je v letu 2020 kar dobro zaslužil, saj je ob vsej suši ravno ob pravem trenutku na površje zlezel Assassin’s Creed Valhalla ter porušil rekord kot njihova najbolj prodajana igra. Kljub temu uspehu pa bo založnik v prihodnosti začel obratovati drugače, saj se ne želi zanašati samo na prodajo večjih AAA iger, ampak bo poskušal denar pridobiti iz F2P iger ter se napajati iz svojega kataloga že izdanih iger.

Vse to je bilo razloženo v klicu za investitorje, tam pa so bili razkriti načrti za fiskalno leto 2022. Ubisoft bo med aprilom 2021 in marcom 2022 izdal tri večje AAA igre, nato pa se bo njihov finančni načrt spremenil. Za kitajski trg nameravajo izdati mobilno različico Assassin’s Creeda, pri tem pa jim bo izdatno pomagal Tencent. Skladno s tem bo njihov fokus padel na raziskovanje podobnih F2P naslovov, ki jih želijo proizvesti še posebej za mobilni trg.

Direktor Yves Guillemot je zraven še pripomnil, da se bodo v prihodnosti še bolj zanašali na svoj katalog že izdanih naslovov. Ob tem je omenil Rainbow Six Siege, ki je danes star že 6 let in je v zadnjem letu dodal 12 milijonov novih igralcev, tako da je njegova igralna baza že kar 70 milijonov.

Kaj torej vse skupaj pomeni? Ubisoft ne bo kar naenkrat nehal delati AAA igre in trenutno ima v izdelavi kar nekaj obetajočih projektov. Med njimi najdemo Far Cry 6, Skull & Bones, predelavo Prince of Persia: Sands of Time ter en skrivnosti Star Wars naslov v odprtem svetu. A ko bodo enkrat te igre izdane lahko pričakujemo upad enoigralskih iger in razširjen katalog na mobilnem trgu. Zanimivo je, da Ubisoft v klicu ni omenil svoje F2P igre Hyper Scape, ki je neslavno pogrnila.

Na nek način je sprememba fokusa dobra novica, saj se je Ubisofta v poznavalskih krogih začelo označevati za “kralja povprečnih iger”. Poleg tega so njihove enoigralske igre začele zlagoma združevati igralne koncepte, tako da včasih nisi več vedel, ali igraš Far Cry ali pa Assassin’s Creed iz prvoosebnega pogleda. Vseeno pa to verjetno pomeni, da lahko pozabimo na nadaljevanja Splinter Cella ali pa Raymonda, saj se je podjetje očitno odločilo svoj denar vložiti v bolj varne naložbe.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!