Epic Games prikazal napredno ustvarjanje likov v pogonu Unreal Engine

Ustvarjanje začetnega lika v igrah zna biti hud komplicirano ali pa preprosto opravilo. To vam zna povedati marsikateri RPG igralec, ki je v oblikovanje vsake pritikline svojega digitalnega avatarja vložil ure dela, zraven pa bo še pridodal, da nekatere igre omogočajo spreminjanje tudi najmanjših pdorobnosti, medtem ko nekatere ponudijo zgolj izbiro spola ter frizure.

Epic Games je včeraj prikazal delovanje orodja MetaHuman Creator, ki bo v igrah, ustvarjenih v pogonu Unreal Engine, odpravilo ravno to težavo, ki naj bi mučila veliko razvijalcev. Animiranje obrazov in raznih delov telesa lahko vzame tedne ali pa celo mesece dela, medtem ko bo MetaHuman Creator to poenostavil in na zaslon pripeljal vrhunske rezultate.

Kakor lahko vidite so osebe, ustvarjene v tem orodju, res realistične in včasih res že malce s težavo ločiš grafiko od resničnega življenja. Koža je mestoma še vedno malce preveč svetleča in The Last Of Us 2 še vedno ponuja bolj podrobne obraze, a treba je vedeti, da lahko MetaHuman ljudi ustvari čisto vsak, ki se mu bo zdelo vredno v ustvarjanje vložiti nekaj truda. MetaHuman orodje bo ob izidu povsem brezplačno in če v obzir vzamemo še dejstvo, da je Unreal Engine tudi povsem brezplačen oz. licenco plačate šele takrat, ko zaslužite vsaj milijon zelencev, potem smo dejansko prišli do dobe, ko lahko vsak s talentom ustvari hudo podrobno igro, brez da bi v to moral vložiti evre.

MetaHuman kreacije so tudi prenosljive in uporabi se jih lahko v igrah, filmih in mobilnih aplikacijah. Orodje trenutno za igranje še ni na voljo, a izid naj bi se zgodil enkrat v 2021.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime