Ni dvoma, da je razvijalcu Rockstarju s spočetjem večigralske igre GTA Online padla sekira v med. GTA 5 je namreč ravno zaradi svojega večigralskega Online dela še vedno danes tako popularen, da se razvijalcu ne mudi delati nadaljevanja.
Ni dvoma, da je GTA Online zabavna zadeva, a se tudi že dolgo bori s problemi glede optimizacije. Na tem vidiku najbolj najeda zoprno prvo nalaganje stopnje pred igranjem, ki zna kljub namestitvi na hitri SSD disk trajati celo večnost.
Enemu igralcu je to čakanje odneslo pokrov iz glave, zato je zavihal rokave in se spravil pogledati pod pokrov kode. Github uporabnik tostercx najprej niti ni želel izdelati popravka, saj ga je naprej bolj gnala radovednost. Med testiranjem na svojem precej zastarelem PC-ju je ugotovil, da se enoigralska kampanja naloži v eni minuti, medtem ko na večigralski del zaradi neznanega razloga čaka več kot 6 minut.
Njegovo podrobno raziskovanje kode si lahko preberete tule, njegovo detektivsko delo pa je pripeljalo do presenetljivega zaključka. Odkril je namreč, da težave povzroča 10 MB velika JSON datoteka, ki v sebi vsebuje zapis o 63k predmetih. Koda je neoptimizirana in igra ene in iste vrstice pregleda večkrat, kar zahteva svoj čas, to pa podaljšuje nalagalni čas. Tostercx je poleg tega odkril, da igra med nalaganjem izkorišča samo eno jedro njegovega procesorja, kar povzroča dodatno zamudo.
Iznajdljivemu igralcu je nato uspelo popraviti nagajivo kodo in popravek je naložil na Github. Tostercx pravi, da je to bolj eksperiment in da ni nujno, da bo popravek deloval pri vseh. A pri njemu so bili rezultati odlični, saj je posekal 6 minutno nalaganje na samo minuto in 50 sekund. Amaterski razvijalec pravi, da bi Rockstar lahko težavo odpravil v enem dnevu, če se mu bo le dalo pogledati v okvarjene enice in ničle.