Nedavna študija razkrila, da se je kar 77 % ženskih igralk med spletnim igranjem soočilo s spolnim nadlegovanjem

Biti ženska streamerka je lahko te dni veselje ali pa pravi pekel. Res je, da lahko lepa dekleta prej dobijo zveste gledalce svojih kanalov in s tem tudi donacije, a to lahko s sabo prinese drago ceno. Velikokrat se na takšne kanale obesijo pohotni gledalci oz. “simpi”, ki bi za tisto malo gole kože pod hipoteko zastavili tudi hišo svoje mame. Nedavna kontroverzija s prenosi v jacuzziju so pokazali, da nekatere streamerke to pridno izkoriščajo in si s tem polnijo račun.

A spet druge streamerke želijo imeti samo normalne prenose v živo, kjer bi jih občinstvo spremljalo zaradi njihove vsebine in ne zaradi njihovih prelestnih telesc. Ena takšnih sliši na ime QTCinderella, ki je v nedavnem prenosu v živo priznala, da ima vrh glave moških gledalcev, ki želijo njene streame seksualno obarvati, pa čeprav tega sama ne želi. Čeprav njena vsebina nima seksualnih podtonov, to gledalcev ne ustavi in tako vzamejo kakšen prizor iz prenosa v živo, ko se denimo oseba pred kamero prepogne, zadevo obdelajo v Photoshopu in potem na splet pošljejo seksualno obarvano sliko zadnjice. QTCinderella je priznala, da za odstranjevanje takšnih slik iz interneta mesečno porabi tudi po 2000 $, kar je več kot pa zasluži od oglasov.

Nedavna raziskava iz strani računalniškega giganta Lenova in podjetja za tržne raziskave Reach3 Insights je pokazala temno sliko ženskega spletnega igričarstva. V raziskavo je bilo vključenih 900 žensk iz ZDA, Kitajske in Nemčije in rezultati v bistvu niti ne presenečajo. Kar 59 % žensk je povedalo, da zaradi slabih izkušenj med igranjem večigralskih iger prikrivajo svoj pravi spol. 77 % žensk je bilo podvrženih verbalnemu seksualnemu nadlegovanju, 70 % njih pa pravi, da so zaradi spola njihove veščine prišle pod vprašaj. Kar 44 % žensk je bila ponujena neka vrsta romantičnega/seksualnega razmerja, pa čeprav po tem sploh niso spraševala ali pa nanj namigovale.

Raziskavo in rezultate si lahko preberete na naslednji povezavi. Igranje iger je vsak dan bolj razširjen hobi in res je že končno čas, da se to deljenje spolov med igranjem preneha, a odprava problema ni lahka. Morda pa so rešitev našle prav ženske iz raziskave, saj 71 % njih misli, da bi vključevanje ženskega spola v razne igričarske oglase pomagalo premostiti te razlike in skozi čas bi se ustvaril ekosistem, ki bi bil enako sprejemljiv za vse spole.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime