Horizon Forbidden West dobil prvi igralni posnetek – igralci se pritožujejo nad debelejšo Aloy

Razvijalec Guerilla Games nam je včeraj dostavil frišen igralni posnetek njihove težko pričakovane igre Horizon Forbidden West. Video sicer spremlja močno skriptirano misijo in ne prikaže odprtega raziskovanja sveta, vseeno pa smo lahko iz igranja potegnili nekaj zaključkov.

Zopet bomo spremljali Aloy, ki je v postapokaliptičnem svetu mehanskih zveri naletela na novo nevarnost, ki grozi poginu vsega živega.

Igranje se od originala bistveno ne razlikuje. Poudarek bo na pazljivem smukanju med favno in prikritem odstranjevanju nasprotnikov. Seveda so tu tudi mehanske zverine, ki jim bomo lahko zopet prepisali kodo in jih zajahali ali pa jih vpoklicali v boj. Roboti so tokrat močno bolj podrobni in tu lahko vidimo prvi znatni napredek grafične podobe, ki pa je bila že v originalni igri Zero Dawn nad povprečjem. Tako morda napredek grafike ni tako očiten, so pa teksture vsekakor višje ločljivosti in Aloyino gibanje je bolj naravno. Sem pa opazil, da so bile scene nenavadno svetle, kot da bi nekdo nabil kontrast do maksimuma, a morda je to samo posledica sončne karibske okolice.

horizon

Igralci so se tudi začeli pritoževati nad spremembo obraza Aloy. Veliko njih namreč trdi, da je glavna junakinja v obraz malce bolj debela, kar je čudno, saj so mere njenega telesa ostale nekako enake. Razlog za spremembo morda tiči v tem, da bo Guerilla Games za ustvarjanje obrazov uporabil “motion capturing”, medtem ko je bilo prej vse ustvarjeno ročno.

Vidimo lahko tudi nekaj novih igralnih mehanik. Aloy bo med skokom iz kakšne večje pečine odprla priročno padalo, kar bo močno pohitrilo raziskovanje. Skočimo lahko tudi pod vodo in se tam borimo z močnimi tokovi, podvodna okolica pa je naravnost čudovita in me je v bistvu še bolj navdušila kot pa dogajanje nad morsko gladino.

Očitno še vedno ne bo mogoče splezati na poljubno pečino in bomo morali še vedno morali najprej odkriti vnaprej vklesano pot. To sicer malce omejuje svobodo gibanja, a morda bo končni izdelek ponujal dovolj plezalnih točk, da tega sploh ne bomo pogrešali. Poleg tega je tu še kavelj s katerim se lahko urno zavihtimo na sicer nedostopne točke.

Prikazano je bilo tudi nekaj bojevanja, ki se od predhodnika ni bistveno spremenilo. Res upamo, da bo boj od blizu tokrat bolj napreden in da bo vseboval več potez in morda celo kombinacij.

Horizon Forbidden West je vsekakor videti impresivno, žal pa nismo dobili datuma izida. Igra naj bi izšla še letos za konzoli PlayStation 4 in 5, razvijalec pa je naknadno dodal, da lahko kmalu pričakujemo bolj natančno okno izida.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime