Modder je kar 15 let ustvarjal verno predelavo Titanika v pogonu Mafia 1

Robin Bongaarts je velik oboževalec slavno potopljene ladje Titanik in njegova ljubezen je bila tako velika, da si je želel izdelati osebni simulator, ki bi mu omogočil, da verno poustvari slavno ladjo in se nato tudi sprehodi skozi njene palube.

Do te ideje je prišel leta 2006, a takrat je bil razvoj iger precej težji kot pa danes. Unreal Engine ni bil tako dostopen in enostaven za uporabo, Unityja pa takrat sploh bilo ni. Zato je moral Robin uporabiti druge rešitve in za svoje namene je uporabil pogon igre Mafia: The City of Lost Heaven.

Robin je za spletno stran Eurogamer razkril začetek svojega potovanja. Sprva je želel samo ustvariti 3D model Titanika, ki bi ga lahko v igri nato opazoval od daleč. A nato je odkril, da lahko z orodji Cinema4D in Sketchupom ustvari čisto prave stopnje, zato je začel ladjo modelirati malce bolj podrobno. Modifikacija bi morala biti dokončana v samo treh mesecih, a Robin je neprestano začel dodajati nove ideje, palube in predmete, tako da je projekt postal veliko bolj obširen kot pa je bilo sprva zamišljeno.

Tekom razvoja so se mu pridružili še drugi zanesenjaki in modifikacija začela dobivati razne zanimivosti, kot so denimo lestve, ki nam omogočajo plezanje na sam vrh dimnikov. Od prvega koncepta je tako preteklo že debelih 15 let, Robin in njegova ekipa pa še vedno tipka kodo.

Nedavni napovednik je razkril plod vsega njihovega truda. Grafična podoba je resda zastarela, a treba je ceniti njihov trud in ljubezen do podrobnosti. Jedilnica je zdaj lepo oblikovana, obiščemo lahko slavne stopnice, kjer sta se v filmu srečala Jack in Kate, impozantni dimniki pa so videti vredni spoštovanja.

Robin in njegova ekipa namerava izdati prvi del modifikacije še enkrat letos in igralci se bodo v njem lahko sprehodili skozi palube ter spremljali menjavanje dneva in noči. Vendar pa Robin namerava modifikacijo še dodatno izpopolniti, saj načrtuje vpeljavo zgodbe, ki bi nas na koncu ujela na krov potapljajoče se ladje. Ta del je še v zgodnji fazi, napredek projekta pa lahko spremljate na naslednji povezavi.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime