Direktor Assassin’s Creeda Valhalle potrdil, da prav on nadzira predelavo igre Dead Space

Če morda še niste vedeli dela založnik EA na polnopravni predelavi grozljivke Dead Space, ki jo je razvijalec Visceral spočel 10 let nazaj. Originalni razvijalec je umrl nekaj let nazaj in tako je bila predelava zaupana razvojni ekipi Motive Studios, ki je najbolj znana po svojem zadnjem naslovu Star Wars: Squadrons.

Ni treba posebej poudarjati, da sem nad predelavo navdušen, saj Dead Space igre še vedno smatram za najboljše grozljivke, ki smo jih kadarkoli izkusili v igričarskem formatu. Vesel sem tudi dejstva, da bo EA v projekt vložil kar nekaj evrov, saj bo igra ponovno postavljena od temeljev navzgor, Motive pa namerava originalno vizijo razširiti z dodatnimi stopnjami, ki jih je začrtala originalna ekipa pri Visceralu, a jih niso uspeli pravočasno vdelati v igro.

Včeraj je bil tudi potrjen glavni direktor igre. To je postal Eric Baptizat, ki si je prej 16 let služil kruh znotraj založnika Ubisoft. Eric je bil pomembno ime Assassin’s Creed franšize, saj je bil direktor igralnih prijemov v igrah Black Flag, Unity in Origins, v zadnjem naslovu Valhalla pa je tudi prevzel kar vodilno vlogo. Najavo, da je res glavni šef pri razvoju, je Eric naredil kar sam preko svojega LinkedIn profila.

Veliko oboževalcev je bilo ob najavi, da je Eric prevzel vodilno vlogo Dead Space predelave, razočaranih, saj se je takoj uveljavilo mnenje, da bo Dead Space nenadoma postala igra v odprtem svetu, kjer nas čaka tisoče nepomembnih opravil in razglednih točk, ki jih je treba preplezati. A seveda je to neumnost, saj delo na igrah ne poteka ravno na tak način. Eric je veteran in ve, kako se stvarem streže, vseeno pa je bil morda vpoklican v delo zaradi njegovega talenta, da igralno formulo naredi bolj preprosto in privlačno za množice. To mu je vsekakor uspelo v Assassin’s Creed naslovih in Motive je v intervjujih že povedal, da želi novi Dead Space približati širšemu krogu igralcev.

Kakorkoli že, na končni produkt bo treba čakati še kar nekaj časa. Dead Space predelava naj bi bila še v zgodnjih stadijih razvoja, tako da je verjetno izid vsaj še leto ali dve stran.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!