CDPR predstavil prve Cyberpunk 2077 DLC-je, ki pa so igralce močno razočarali

Razvijalec CD Projekt RED se pripravlja za izstrelitev nove posodobitve 1.3, ki bo v igro Cyberpunk 2077 prinesla nekaj prepotrebnih popravkov in igralnih posodobitev. Tiste največje spremembe so bile napovedane že včeraj, razvijalec pa se je včeraj usedel pred kamere in spočel daljši prenos v živo, kjer so malce bolj razložili težave pri razvoju in kaj nas čaka v obljubljenih DLC-jih.

Prenos v živo je bil precej nerodno spočet, saj člani ekipe praktično niso imeli za povedati nič pametnega. Res je, da so napovedali prve DLC-je, ki bodo povsem brezplačni, a ti so izjemno majhni. Tako bomo dobili nove jakne za glavnega junaka V-ja, novo preobleko za Johnnyja Silverhanda in nov avto Archer Quartz Bandit. Eden od razvijalcev Patrick Mills je nato dodal, da so to samo prvi skupki manjših DLC-jev in da delajo tudi na večjih dodatkih, ki pa bodo plačljivi.

Ustvarjalec stopenj Miles Tost je priznal, da razvoj ni potekal po načrtih. To je seveda jasno, saj je bil Cyberpunk 2077 ob izidu na konzolah prava katastrofa in je bil šele pred kratkim spet dodan v PlayStation trgovino. Kritik igralcev je bilo toliko, da je moral razvijalec povsem spremeniti potek razvoja, ki je bil pred izidom povsem drugačen. Se še spomnite, da je Cyberpunk 2077 obljubljal ločeno večigralsko komponento, ki naj bi konkurirala GTA Online? Ta zadeva je bila najverjetneje preklicana, saj osnovna igra še zdaj, 8 mesecev po izidu, ni popravljena.

Miles je še povedal, da je ta prenos v živo nekakšen eksperiment, saj se zaveda, da premalo komunicirajo z igralci. Ta eksperiment rabi nekaj dodelave, saj je razvijalec kazal posodobljeno igro in tudi v teh posnetkih smo naleteli na nekaj hroščev iz strani divjih NPC-jev.

Razvijalec je nato začel dobesedno brati spisek popravkov, ki je resda obsežen, a branje tega med prenosom v živo niti ni zanimiva vsebina. Twitch pogovorno okno so nato hitro napolnila jezna sporočila igralcev, ki so se začeli pritoževati nad manjkom vsebine. Umetna pamet v igri je denimo še vedno povsem osnovna in razvijalec ni niti črhnil o verziji igre za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Miles je očitno jezo igralcev opazil in je spregovoril nekaj besed glede težav pri razvoju. Delanje popravkov na igri, ki je že izšla, je izjemno naporno opravilo, saj lahko nekaj na enem koncu popraviš in s tem pokvariš nekaj na drugem koncu. Napredek je še dodatno otežen zaradi vseh verzij igre, saj mora CDPR zakrpati igro na kar osmih različnih sistemih in vsak od njih lahko povzroči težave pri združljivosti popravka.

Kljub razočaranju igralcev je spisek popravkov impresiven, res pa je, da notri ne boste našli kakšnih večjih sprememb. Na žalost CD Projekt RED še ni povedal, kdaj bo posodobitev 1.3 izšla, a sumimo, da se zna to zgoditi še ta mesec.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!