Quake predelava zdaj na voljo na praktično vseh sistemih

Včeraj se je začel vsakoletni sejem QuakeCon in založnik Bethesda je pred nekaj dnevi začel dražiti igralce z novim dogajanjem v Quake franšizi. Ta je bila njega dni eden od glavnih igralcev v večigralskih vodah in si je redno izmenjavala udarce z Unreal Tournamentom. Žalostno potem, da sta oba nekdaj velika tekmeca dandanes skoraj pozabljena.

Bethesda se je odločila Quake vsaj malce obuditi, zato je danes predelani prvi del na voljo na vseh platformah. Ne gre za neko čistokrvno predelavo, kjer bi bila zadeva zopet zgrajena povsem od začetka na kakšnem modernejšem pogonu, ampak bolj tehnična nadgradnja, ki s sabo prinaša podporo za višje ločljivosti in široke zaslone, boljše igralne modele, glajenje robov in nekatere druge grafične učinke.

Za predelavo je poskrbel studio Machine Games, ki je bolj znan po svojih Wolfenstein igrah, trenutno pa delajo na povsem novi Indiana Jones igri. Vmes so si vzeli čas še za obnovo Quaka, ki zdaj v prenovljeni obliki vsebuje oba dodatka Scourge of Armagon in Dissolution of Eternity, Machine Games pa je za igro razil tudi dva povsem nova DLC-ja Dimension of the Machine in Dimension of the Past.

Prenovljeno je bilo tudi večigralstvo. Na enem strežniku se lahko naenkrat zadržuje 8 igralcev, omogočeno pa je tudi igranje za enim zaslonom, kjer se naenkrat lahko streljajo 4 igralci. Vpeljana je bila tudi navzkrižna podpora med platformami, tako da lahko konzoli in PC igralci igrajo na enem strežniku.

Če si Quake na Steamu že lastite, potem boste nadgradnjo dobili brezplačno – v nasprotnem primeru pa igra zase zahteva 10 €.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime