Black Myth: Wukong prikazal napredno grafično podobo pogona Unreal Engine 5

Ko je kitajski razvijalec Game Science prvič prikazal napovednik za svojo igro Black Myth: Wukong, nam je čeljusti navzdol vlekla fantastična grafična podoba. Ta je bila takrat zgrajena na pogonu Unreal Engine 4, Game Science pa je nedavno izdal nov napovednik, ki je hkrati napovedal še nadgrajeno grafiko, saj je razvojna ekipa preklopila na pogon Unreal Engine 5.

Wukong je akcijski RPG, ki ga igramo iz tretje osebe, zgodba pa se bo izdatno napajala iz bogate kitajske mitologije. Takšnih iger ni veliko – še posebej so redki projekti, ki so imeli za svojim razvojem izdatno finančno podporo. Black Myth se tako po vizualni plati precej razlikuje od sorodnih iger, pa čeprav lahko v napovedniku vidimo vpliv iger tipa Sekiro: Shadows Die Twice in God of War.

Novi napovednik nam najprej pričara nekaj zanimive in impresivne akcije na snegu, ki se verno prilagaja našim stopinjam in celo mahanju orožja. Nato se preselimo v boj z zmajem sredi zamrznjenega jezera, ki bo specialkah leteče pošasti začne tudi pokati in stavimo, da bo na koncu tudi počil, kar bo pripeljalo do naslednje faze boja.

Navdušujejo tudi nekateri unikatno zamišljeni nasprotniki. Tako ogromnega medveda kot ga prikaže Wukong v svoji igričarski karieri še nisem videl, pozornost pa nase vsekakor vleče tudi ogromna ptica, ki nosi človeško glavo.

Black Myth: Wukong bo ob izidu grafično zagotovo manj impresiven, saj ga lahko pričakujemo šele enkrat v 2023. Razvijalec je pri izdelavi stopil v navezo z Nvidio, tako da bo to ena od iger, ki bo podpirala tehnologijo DLSS.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime