Oboževalci serije The Witcher potrpežljivo čakajo na 2. sezono, ki je po večkratnih prestavitvah začrtana za 17. december, nekateri pa so že začeli pogledovati v prihodnost franšize. The Witcher ime je danes morda še močnejše kot pa na vrhuncu slave leta nazaj, ko je razvijalec CDPR junaka Geralta nalepil na poster vsake sobe.
In tudi Netflix ni sramežljiv pri svoji ljubezni. Nedavno so na televizijske ekrane poslali risano serijo The Witcher: Nightmare of the Wolf, navdušeni pa so bili tudi nad številkami prve sezone The Witcherja, ki je nabrala 76 milijonov gledalcev.
Vendar pa je Netflix tudi znan po temu, da svoje serije rad pošilja v prerani grob, pa četudi so te uspešne. Tako je denimo preklical The Altered Carbon in I Am Not OK With This, prav tako je napovedal zadnjo sezono serije Ozark, ki bo na koncu dobila le štiri sezone. Popularne serije namreč z večjim številom gledalcev tudi črpajo čedalje več denarja in za nadaljnji obstoj Netflix od njih zahteva ogromne številke gledanosti. Če te padejo samo za malo, potem sledi sekira in za nove dele se lahko obrišete pod nosom.
The Witcher je sicer zelo mlada serija, a morda se na njo že zlivajo temni oblaki. To je na pol potrdila tudi ustvarjalka serije Lauren S. Hissrich, ki je v intervjuju povedala, da 3. sezona serije še vedno ni bila uradno potrjena. Lauren trenutno vse moči usmerja v razvoj 2. sezone in da neprestano skače med Londonom in Los Angelesom, saj mora poskrbeti za tisoč stvari. Dodala je še, da mora biti 2. sezona zares dobra, če želijo dobiti potrdilo za 3. sezono.
To se ne sliši ravno kot da bi imel Netflix veliko vere v ta projekt in morda želi pretočni servis Lauren preusmeriti v druge zadeve. Ustvarjalka serije je namreč nedolgo tega z Netflixom podpisala pogodbo za več let, ta pa v sebi vsebuje klavzulo za pisanje scenarija in produciranje večih projektov, ki pa za zdaj še nimajo imen.
Stroški The Witcher serije nedvomno rastejo. Zvezdnik Henry Cavil zase zagotovo zahteva lep kupček denarja, grajenje kulis in vsega ostalega pa je v prvi sezoni zahtevalo 10 milijonov dolarjev po epizodi. Za primerjavo lahko vzamemo serijo Game of Thrones, ki je v prvi sezoni zapravila samo 6 milijonov dolarjev, kar je skoraj za polovico manj.