Dead Space predelava pokazala nekaj igranja in zadeva je videti slastno

Založnik EA je vse oboževalce grozljivk navdušil na svojem digitalnem sejmu EA Play, saj je na koncu šova pokazal prvi dražilnik za prihajajočo predelavo igre Dead Space. Ta je prvič med nas pokukala 13 let nazaj in čeprav je zadeva še danes povsem primerna za igranje, je od njenega izida vseeno preteklo veliko vode in igričarska industrija je v tem času na področju grafike pošteno napredovala.

Razvijalec Motive, ki je vajeti razvoja prevzel od originalnega, a žalostno preminulega studia Visceral, nam je včeraj preko Twitcha dostavil prvi vpogled v razvoj predelave, ki bo na novo zgrajena od temeljev navzgor. Motive namerava ohraniti originalno zgodbo, ki nesrečnega inženirja Isaaca Clarka postavi na zapuščeno vesoljsko ladjo USG Ishimuro, ki se je znašla pod napadom mutiranih telesc bivše posadke, a hkrati bomo dobili lepo dozo svežine.

Včerajšnja predstavitev je pokazala igro v resnično zgodnjem stadiju razvoja, a vseeno je vse prikazano videti slastno. Poleg opazne grafične nadgradnje z boljšimi teksturami in naprednim osvetljevanjem je Motive pokazal tudi spremembe pri bojevanju. Originalna igra se je zanašala na nazorno sekanje udov mutirancev, saj smo jih samo tako lahko premagali, predelava pa bo v tem pogledu šla še korak naprej. Orožja bodo sedaj odsekala dele mesa in moč bo celo skuriti kožo iz napadalca. Tako bomo točno videli, koliko škode dela naše orožje in kako blizu smrti je nasproti stoječa nevarnost.

Izboljšave bomo dobili tudi drugod. Letanje po območjih brez gravitacije bo sedaj manj zmedeno, Isaac pa tokrat ne bo celo igro nem, ampak bo tudi kakšno spregovoril. Za te namene je Motive zopet najel igralca Gunnerja Wrighta, ki je Isaacu posodil glasilke v drugem in tretjem delu.

Motive je na koncu še enkrat potrdil, da predelava ne bo vsebovala mikrotransakcij, kar je nekako logično, saj jih nismo imeli niti v originalu. Žal nismo dobili nobene besede glede datuma izida, a glede na to, da so sistemi že na mestu pri nas gori upanje, da zadeva morda le izide proti koncu 2022.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!