Trg spletnih trgovin je izjemno konkurenčen in iz danes na jutri se zna zgoditi padec tudi takšnih velikanov, za katere si človek nikoli ne bi mislil, da bi lahko šel pod rušo.
A to se je v bistvu skozi noč pripetilo popularni trgovini Gearbest, ki smo jo čislali tudi Slovenci. Zadeva je bila celo tako priljubljena, da je naša spletna stran dolga štiri leta nazaj z njimi spočela partnerstvo, a samo leto kasneje je Gearbest začel po popularnosti drseti navzdol.
Glavna privlačnost te spletne trgovine so bile nizke cene, ki jim ni mogel konkurirati niti Amazon. Leta 2018 pa so začele cene zlagoma rasti in ena večjih znanilk sprememb se je zgodila julija, ko je podjetje ukinilo brezplačno poštnino.
Uporabniki spletne strani niso začeli beležiti samo porast cen, ampak tudi pomanjkanje zalog. Da težave niso začasne se je pokazalo junija, ko je kitajsko podjetje Shenzhen Globalegrow E-Commerce Co., ki tudi stoji za znamko Gearbest, vložilo prošnjo za stečaj. Nekaj dni nazaj je po spletu zaokrožil posnetek direktorja Gearbesta, ki je medijem razlagal, da trgovina preprosto ne more več plačati dobaviteljem in pri uporabnikih so začeli odzvanjati alarmi.
In teh ni malo, saj je Gearbest pri zadnjem štetju imel nekaj več kot 50 milijonov registriranih uporabnikov, veliko od teh pa je še nedavno imelo odprta naročila in veselo so pričakovali svoje pakete. Ali bodo zdaj te kdaj sploh dobili ni znano, saj je Gearbest spletna stran čez noč izginila, tako da kupci sploh ne morejo več preveriti stanje svojih naročil.
Ni še uradne besede, ali je Gearbest za vedno propadel in morda se na koncu zgodi čudež in se priljubljena trgovina vendarle reši iz zagate. Vse je seveda odvisno od tega, ali bo podjetje lahko odplačalo dobavitelje, a glede na to, da je izginila tudi trgovina SammyDress.com, ki si jo prav tako lasti Shenzhen Globalegrow E-Commerce, upanja ni ravno veliko.