Podjetje Intel se je odločilo zavihati rokave in se javno spopasti z Applom. Zaradi nekega čudnega razloga se je marketinškemu oddelku zdelo pametno spočeti reklamo Breaking the Spell: Social Experiment, ki je na YouTubu nabrala že bogato število prstov navzdol.
Gre za nek socialni eksperiment, kjer je Intel v svoje pisarne zvabil cel kup navdušencev nad Applovimi izdelki in jim predstavil nekatere nove tehnološke igračke, na koncu pa je vse skupaj šokiral z odkritje, da so bili to v bistvu prenosniki z Intelovimi procesorji, ki so zdaj že na voljo za nakup. Seveda so vsi na koncu nosili obraze, ki spominjajo na tiste šokirane emotikone 😱.
Vse skupaj na koncu izpade bizarno. Intel je očitno želel s to reklamo povedati, da se vsi tisti, ki vsako leto kupijo novo Apple napravo, sploh ne zavedajo, da na trgu obstaja še kaj drugega. A to seveda ni res, saj uporabniki nosijo lojalnost do Appla zaradi drugih razlogov. Eden od teh je preprost a obenem zmogljiv uporabniški vmesnik, kjer se vse v ozadju posodablja, brez da bi se uporabnik tega sploh zavedal. Drugi vidik je tudi socialen, saj se vsak rad pokaže v javnosti in drži v roki Jabolčnikov logotip.
Skratka, za Intel bi bilo bolje, da se drži svoje strojne opreme, saj nekako ni pripravljen za takšne marketinške borbe in navsezadnje si s takimi oglasi samo škoduje.
Intel je tale oglas dobro premislil. Čeprav se je usula “kritika” so dobili PR novice in veliko več ogledov, kot sicer.