Ghost Recon Frontline je bil tako slabo sprejet med igralci, da je Ubisoft zamaknil izid testiranja

Založniku Ubisoftu nikakor ne uspe ustvariti neke nove franšize, slabo pa mu gre tudi z nekaterimi starejšimi licencami. Sem lahko prištejemo igro For Honor, ki je potrebovala leta, da je preko posodobitev prišla v neko sprejemljivo stanje, pogrnil pa je tudi zadnji del serije Watch Dogs.

Ubisoft je nedavno poskušal franšizo Ghost Recon zapeljati v neko drugo smer in tako so pogumno napovedali Ghost Recon Frontline, ki naj bi bila F2P battle royale igra, ki bi omogočala bojevanje več kot stotih igralcev, ti pa bi bili razporejeni v ekipe in bi morali braniti različne točke na mapi, preden bi pobegnili s plenom na plečih helikopterja.

Premisa se niti ne sliši napačno, a problem je v tem, da je Ghost Recon od vedno veljal za bolj taktično in realistično streljanko, česar pa v battle royale streljačinah ne vidimo. Prvi napovednik je tudi močno spominjal na Warzone in igralci so zaradi masovno pritiskali na palce navzdol. Razmerje všečkov in nevšečkov na YouTubu založniku ni moglo biti v ponos in ga je očitno tudi presenetilo, saj je Ubisoft samo teden po napovedi spremenil svoje načrte glede izida.

Frontline bi moral danes vstopiti v zaprto beto testiranje, a Ubisoft se je tik pred zdajci premislil ina na Twitterju zapisal, da je bilo to prestavljeno na neznani datum. Kakšnega posebnega razloga niso ponudili – zapisan vsebuje samo generično sporočilo, da želi razvojna ekipa dostaviti najboljšo igralno izkušnjo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime